Miks mä en voi antaa miehen tehä mitään?
Tänään on ollut palstalla miehistä valitus päivä niin valitanpa nyt omastanikin. Mä en kerta kaikkiaan vaan haluu että se tekee mitään kotitöitä kun se tekee ne aina väärin... (juu tiedän että olen nipo, mutta miten tän saa loppumaan?)
jos laittaa pyykit... ei ravistele niitä mun mielestä kunnolla... perunoita ei osaa pestä kunnolla... aina polttaa jotain jos tekee ruokaa... tänäänkin höyrykattilasta oli loppunut vesi ja kattilan pohja ihan pilalla... perunat haisi kamallalle... tiedän että tää on MUN päästä kiinni mutta mieten voin lopettaa nipottamisen ja antaa miehen tehdä hommat... ite rupeen meinaan oleen jo ihan väsyny tähän ainaseen siivoamiseen ruuanlaittoo ja muuhun...
Kommentit (2)
ehkä mä opin joku päivä helittään... hienostihan tää maailma pyörii ilman mun pyörittämistä...
Mieti, että miten maailman muut ihmiset pärjäävät, kun sinä et ole hoitamassa asioita. Ihan hyvin vai? No niin. Anna tehdä ihan rauhassa. Jos tekee mieli huomauttaa, pure vaikka kieltäsi että olisit hiljaa. Lähde vaikka tiskauksen/ruuanlaiton ajaksi kävelylle, niin et kiusaa itseäsi selän takana kyttäämisellä. Kyllä se Siperia opettaa miehesikin, ei sillekään varmaan palanut ruoka maistu. Kattiloita saa kaupasta uusia ja pari ryppyä ei keikauta maapalloa radaltaan.