Muotijuoma: Sitruunavesi
Monesta tuutista toitetaan sitruuveden juomisen hyötyjä. Esim. http://www.lily.fi/blogit/kiitos-hyvaa/oikotie-onneen.
Onko joku kokeillut? Oletko huomannut jotain muutoksi? En ole painon pudotuksen tarpeessa eikä turvotuskaan vaivaa, mutta vatsantoiminta kaipaisi apuja.
Kommentit (14)
Mun mies on ihan hurahtanut tuohon. Juo sekoitusta, jossa sitruunan lisäksi rikkijauhetta ja muuta, 1,5l päivässä. Ainakin suoli toimii.
Merilevää ja mineraalisuolaa se mies sekoittaa samaan veteen. 4
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:35"]Ai. Mä olen juonut jo monta vuotta, mutta olen ajatellut niin että saan siitä hyvin c-vitamiinia, kun välillä tulee syötyä liian vähän hedelmiä. Tuskin siitä muuta hyötyä on.
[/quote]
Samoin. Ollaan ilmeisesti edelläkävijöitä. Sitruunavettä vuodesta ~2008
Puhdistais maksan joten todella hyvä idea
Mäkin olen juonut vuosien ajan silloin tällöin ajatellen sen vain maustavan vettä,mutta taidanpa juoda useammin jos sillä on terveysvaikutuksiakin. tietysti sitruunanmehu oikeasta sitruunasta eikä siitä esanssi pullosta!
Mä en ole ottanut edes tota hammasasiaa huomioon, täytyykin vähentää sen lipittämistä. :D Mä vaihdoin oikeastaan light-mehut ja -limut sitruunaveteen, siitä oon kyllä ollut iloinen.
Eiköhän normaali terve ruokavalio, kohtuullinen liikunta ja tarpeeksi unta ole parempi vaihtoehto.
P.S. Mahan toimintaa tehosta mm. luumut ja mansikat.
Hampaiden takia en juo. Tosin yks siideri saattaa mennä päivässä kyllä :(
Jossain blogissa neuvottiin juomaan sitruunavesi pillillä. No, ootteko huomanneet jotain konkreettisia muutoksia?
Sitruunavesi raikastaa ja piristää ja iholle aivan must. Oikea nuoruudenlähde
Pillillä kun juo ei hampaat kärsi
Ai. Mä olen juonut jo monta vuotta, mutta olen ajatellut niin että saan siitä hyvin c-vitamiinia, kun välillä tulee syötyä liian vähän hedelmiä. Tuskin siitä muuta hyötyä on.