Pölynimuri syntymäpäivälahjaksi
Onko hyvä lahja vaimolle? Vanhasta on johto rikki ja se on vanhan mallinen. Uusissa on hepa suodatin. Hiljaisuudella ei ole merkitystä, mitä enemmän ääntä peittää sen parempi.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 05:37"]
Onko hyvä lahja vaimolle? Vanhasta on johto rikki ja se on vanhan mallinen. Uusissa on hepa suodatin. Hiljaisuudella ei ole merkitystä, mitä enemmän ääntä peittää sen parempi.
[/quote]
Tämä on varmaan provo.
Pistä korvatulpat korviisi, kun vaimosi imuroi, jos se kerran noin paljon ärsyttää.
Kun lapset oli pieniä, mä sain syntymäpäivälahjaksi state ot the art pyykkikoneen. Pyykkikone tuli tosi tarpeeseen ja olen vielä vuosienkin jälkeen aidosti onnellinen joka päivä kun sitä käytän. Nämä joilla on varaa loukkaantua kodinkoneesta lahjana on vähän varakkaammista perheistä, ei meillä koskaan ole ollut rahaa mihinkään koruihin.
Mä en käytä koruja, kallein ja paras imuri olisi jees. Mutta mieluummin ottaisin hiilikuituisen onkivavan.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 06:39"]Kun lapset oli pieniä, mä sain syntymäpäivälahjaksi state ot the art pyykkikoneen. Pyykkikone tuli tosi tarpeeseen ja olen vielä vuosienkin jälkeen aidosti onnellinen joka päivä kun sitä käytän. Nämä joilla on varaa loukkaantua kodinkoneesta lahjana on vähän varakkaammista perheistä, ei meillä koskaan ole ollut rahaa mihinkään koruihin.
[/quote]
No eihän, vaan ne jotka loukkaantuisivat kodinkonelahjasta mieheltään ovat tasa-arvonaisia. Olisi todella outoa, että juuri minä saisin pyykkikoneen tai imurin, kun mies kuitenkin käyttää sitä yhtä paljon. Sellainen voisi meillä tapahtua, että sovittaisiin yhdessä ettei kumpikaan osteta toisillemme lahjoja, vaan niillä rahoilla yhteisesti pyykkikone. Mutta ilmeisesti ette ihan niin varattomia olleet, kun sinä kuitenkin ostit miehellesi jonkin lahjan?
Ajatus on tärkein. Antajan ja saajan.
Jos aidosti toisistaan välitetään, ovat lahjojen laadut ja niiden olevaisuuskin ihan samantekevää.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 06:39"]Kun lapset oli pieniä, mä sain syntymäpäivälahjaksi state ot the art pyykkikoneen. Pyykkikone tuli tosi tarpeeseen ja olen vielä vuosienkin jälkeen aidosti onnellinen joka päivä kun sitä käytän. Nämä joilla on varaa loukkaantua kodinkoneesta lahjana on vähän varakkaammista perheistä, ei meillä koskaan ole ollut rahaa mihinkään koruihin.
[/quote]
No eihän, vaan ne jotka loukkaantuisivat kodinkonelahjasta mieheltään ovat tasa-arvonaisia. Olisi todella outoa, että juuri minä saisin pyykkikoneen tai imurin, kun mies kuitenkin käyttää sitä yhtä paljon. Sellainen voisi meillä tapahtua, että sovittaisiin yhdessä ettei kumpikaan osteta toisillemme lahjoja, vaan niillä rahoilla yhteisesti pyykkikone. Mutta ilmeisesti ette ihan niin varattomia olleet, kun sinä kuitenkin ostit miehellesi jonkin lahjan?
[/quote]
Kyllä ne miehenkin lahjat on ollut ihan käyttölahjoja, on saanut esimerkiksi kottikärryt lahjaksi ja ihan käyttöön on tullut. Eikä kaikki lahjani ole ollut kodinkoneita, mutta ei myöskään koruja yms. vaan ihan arkista käyttökamaa, viimeksi olen saanut toukokuussa uuden polkupyörän. Meillä harvemmin ostetaan vanhemmille mitään omaan ja silloin harvoin kun ostetaan se ajoittuu jouluun tai syntymäpäiviin. Lapsille oli yllättävän tärkeää että vanhemmatkin on saanut jonkun lahjan,vaikka se onkin kodin yhteiseen tarpeeseen.
6
Älä osta! Huono idea! Tai jos on pakko ostaa niin osta lisäksi esim. se koru
Kannattaa ostaa sen pölynimurin lisäksi itselle langattomat kuulokkeet ja iso telkka. Sillätavalla saa sitä vaimon ääntä ja olemusta erityisesti pois mielestään.
Hyvä lahjaidea muuten!
Mikäs sen parempaa kuin kunnon yllätyslahja. Kysele ensin toiveita esimerkiksi korujen suhteen. Ilon ja onnen kyyneleet valuvat silmistään, kun paketissa onkin elämää helpottava tarvekalu tyhjänpäiväisen korun sijasta. Lämmöllä muistaa rakasta ja järkevää ukkoaan joka kerta imuroidessaan hän.