Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti teko itsemurhan, kohtalotovereita?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen 21-vuotias ja tapahtumasta aikaa nyt reilu kuukausi. Isä löysi äidin kylpyammeesta, oli jättänyt kirjeenkin. Eipä siinä muuta, kunhan hoki rakkauttaan ja etten tekis samaa virhettä kuin hän:\ kuoli 41-vuotiaana

Kysyn sen vuoksi koska haluisin kuulla muiden tarinoita läheisen kuolemasta.

Koko aika on menny ku sumussa mutta vasta nytte oon alkanu tajuta kunnolla. En jaksa nytkää ees selittää mut viimeinen viikko ollu aivan hirveä. Iskee vast nyt kunnolla pikkuhiljaa tajuntaan. Töihin palasin tällä viikolla ja muuta mutku ei jaksais olla siel eikä kotonakaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki* sorry otsikko :) haluisin vaa kuulla samaa kokeneita

Vierailija
2/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti! En ole menettänyt äitiäni samalle asialle, mutta parhaan ystäväni kyllä. En osaa sanoa sinulle muuta kuin suunnattoman paljon voimia ja ota kaikki mahdollinen tuki vastaan. Aika on suuri tuskan lievittäjä. Suru ja ikävä ei katoa koskaan, mutta muuttaa muotoaan. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( voimia <3

Vierailija
4/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini teki itsemurhan kun olin 10. Tosin oli niin huonossa kunnossa jo, että se oli lähinnä helpotus kaikille.

Vierailija
5/5 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 8-vuotias kun äitini teki itsemurhan, aikaa tuosta on nyt yli 15 vuotta. En muista tuosta oikein mitään selkeästi, mutta kyllähän se jäljet jätti. Oon tässä vuosien aikana syyttänyt niin itseäni kuin isäänikin tapahtumasta ja vihannut äitiä tämän teon takia. Ehkä vähitellen sitä on antanut äidille anteeksi.

Hirmuisesti voimia sinulle ja perheellesi! Anna itsellesi aikaa surra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi