Mistä kyse tässä persoonssss
Ex-partnerini/ystäväni luonteen piirteitä
- saattoi vaihtaa moodia läheisestä ota-minut-lähelle fiiliksestä mene-pois, liki kesken lauseen
-puuskan ilmetessä antoi tulla täysilaidallisen ilman minkäänlaista estoja
- läpsäytti/löi avokämmmenellä kasvoille/poskelle (tapahtui kerran) pariin otteeseen ja kun otin puheeksi loukkaantui syvästi
- saattoi olla eilen empaattinen, hellä, rakastavainen ja huomenna pisti suhteen katkolle ja viikon päästä pyysi kahville/syömään/sieltä kotiinsa ja kotona se johti rakasteluun ihanaan yhdessäoloon.
Saattoi seuraavana päivänä kieltää koskemasta ja vaatia istumaan metrin päässä.
- Saattoi tokaista illalla "tänään en halua seksiä kanssasi" ja kun kävimme nukkumaan oli yllättynyt miksi minulla on yöpuku päällä ja lopulta rakastelimme.
Kun tapasimme tauon jälkeen, hänen aloitteesta, en saanut halata.
Kun minusta alkoi tuntumaan että olen rakastettu, haluttu tiesin että kohta pohjoistuuli puhaltaa, jäälohkareita tippuu, loppukin saatgoi olla lähellä.
Vaati suhteen muuttumista viralliseksi, yhteen muuttamista tai edes asiaa pohtimaan ja kun kerroin pohtivani hän käänsi kelkkansa. Ennen kelkan kääntöä rohkaisi, tuki ja tzemppasi pääsemään irti vanhan suhteen jäänteistä.
Kun lopulta hermostuin ja läksin hänen luotaan pois, hän katkaisi suhteen ja palasi n 2 kk tuon jälkern exänsä luo... En tiedä mitä heille kävi. Olivat eronneet vuosia sitten mutta lasten kautta yhteyksissä.
Saattoi rakastelun jälkeen nyyhkyttää "kyllä mä sua rakastan.." ja seuraavana päivänä kielsi, kielsi rakastaneensa ketään aiemmissa parisuhteissaan.
Tuntuuko tutulta?
Sohvapsykologien (ja miksikäs ei ihan ammattilaistenkin) diagnoosia odotellessa.
Miksi jaksoin suhdetta, ihan siksi että ne hellät hetket, huomio, empatia rakkauden tunteet ja tunnustukset oli jotain sellaista huumetta minulle jota tarvitsin tuohon elämän tilanteeseen. Suhde kesti taukoineen n 8 kk. Joista 50 % noin kuukauden mittaisia taukoja. Tapailimme joka toinen viikko (jos suhde ei ollut tauolla).
Loppuajoilla mietin tulisiko ottaa mt-asiat/terapia puheeksi hänen kanssaan. Suhde loppui ennen kuin otin puheeksi.