Olisko ihan hullua ottaa yhteyttä..?
Olisiko ihan hullua ottaa yhteyttä ala-aste ihastukseen. Tämä ihastus ei ole se pointti :) Haluaisin kovasti tietää mitä miehelle näin aikuisiällä kuuluu. Olen itse onnellisesti naimisissa ja 2 lapsen äiti. Taka-ajatuksia minulla ei ole. Pitäisiköhän mies minua ihan hulluna jos pyytäisin facebook kaveriksi ja kyselisin kuulumisia. Ollaan tavattu kerran ala-asteen jälkeen, joskus 18 vuotiaina ja nyt ollaan 29v. Sen tiedän että asutaan eri paikkakunnilla, en siis ole mitään treffejä ehdottelemassa. :)
Mitä mieltä olette?
Kommentit (8)
Olisi hullua ja ihastuminen on nimenomaan sun pointtisi. Myönnä se.
Oletko varma, ettet leikkisi tulella?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:48"]Olisi hullua ja ihastuminen on nimenomaan sun pointtisi. Myönnä se.
[/quote]
Anna mennä. Olen itse FB-kaveri kaikkien ala-asteen ihastusten kanssa. On ollut kiva palata yhteyksiin ja nähdä, mitä heistä on tullut. Ainoastaan yksi on sittemmin poistanut mut kavereistaan, koska en ruvennutkaan hänelle salasuhteeksi...
Olis, anna olla. Noin on alkanut monen avioliiton syöksykierre.
Jos sinun ja hänen kaverilistallaan on muitakin luokkakavereita, niin silloin ihan ok, mutta eipä muuten.
Meillä ei ole yhteisiä kavereita ja kaikki ala-astekeverit joita listallani on olen tuntenut myös ala-asteen jälkeekin. Tämä kyseinen poika muutti pois paikkakunnalta 6. luokan alussa.
-ap-
Kuulumisiahan siellä vaihdetaan, joten anna mennä vaan! :)