Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko ihan hullua ottaa yhteyttä..?

Vierailija
16.08.2014 |

Olisiko ihan hullua ottaa yhteyttä ala-aste ihastukseen. Tämä ihastus ei ole se pointti :) Haluaisin kovasti tietää mitä miehelle näin aikuisiällä kuuluu. Olen itse onnellisesti naimisissa ja 2 lapsen äiti. Taka-ajatuksia minulla ei ole. Pitäisiköhän mies minua ihan hulluna jos pyytäisin facebook kaveriksi ja kyselisin kuulumisia. Ollaan tavattu kerran ala-asteen jälkeen, joskus 18 vuotiaina ja nyt ollaan 29v. Sen tiedän että asutaan eri paikkakunnilla, en siis ole mitään treffejä ehdottelemassa. :)

Mitä mieltä olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisiahan siellä vaihdetaan, joten anna mennä vaan! :)

Vierailija
2/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hullua ja ihastuminen on nimenomaan sun pointtisi. Myönnä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet leikkisi tulella?

Vierailija
4/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:48"]Olisi hullua ja ihastuminen on nimenomaan sun pointtisi. Myönnä se.

[/quote]

Vierailija
5/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Olen itse FB-kaveri kaikkien ala-asteen ihastusten kanssa. On ollut kiva palata yhteyksiin ja nähdä, mitä heistä on tullut. Ainoastaan yksi on sittemmin poistanut mut kavereistaan, koska en ruvennutkaan hänelle salasuhteeksi...

Vierailija
6/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis, anna olla. Noin on alkanut monen avioliiton syöksykierre.

Vierailija
7/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun ja hänen kaverilistallaan on muitakin luokkakavereita, niin silloin ihan ok, mutta eipä muuten.

Vierailija
8/8 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhteisiä kavereita ja kaikki ala-astekeverit joita listallani on olen tuntenut myös ala-asteen jälkeekin. Tämä kyseinen poika muutti pois paikkakunnalta 6. luokan alussa.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi