Säilytätkö sinä maitoa jääkaapin ovessa?
Kommentit (16)
Meillä on kerrallaan korkeintaan 1 maitotölkki ja se on joko ovessa tai hyllyllä. Yhtä hyvin säilyy molemmissa paikoissa.
Mä ostan yleensä 10 litraa maitoa kerralla. Riittää noin viikoksi. Siinä ovessa ne parhaiten voi säilyttää, snaoivat asiantuntijat mitä vaan.
T. Maitoparran vaimo
Pakko, kun muualle eivät mahdu. Emme ole koskaan maidosta sairastuneet. Jääkaappi on aika kylmä, joten uskon että ovessakin on riittävän vähän asteita.
Kyllä, eivät mahdu muualle pystyyn. Minulla on yleensä jääkaapissa 2 litraa maitoa, ja hyvin säilyvät.
Tästähän se tuli mieleeni kuvata jääkaappini sisältö. Se on ehkä epätavallinen ollakseen lapsiperheen jääkaapin sisältö. Voin sijoittaa maitopurkkini miten haluan...
Auki oleva purkki on ovessa, muut lappeellaan hyllyllä.
Mut mua hämmentää jos liha, kala, voi, maito, juusto, leikkeleet pitää kaikki säilyttää 'jääkaapin kylmimmässä osassa' eli alahyllyllä, niin mitä perkelettä niille muille hyllyille sitten laitetaan? 15 pulloa ketsuppia?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:49"]
Tästähän se tuli mieleeni kuvata jääkaappini sisältö. Se on ehkä epätavallinen ollakseen lapsiperheen jääkaapin sisältö. Voin sijoittaa maitopurkkini miten haluan...
[/quote]
Lähes identtinen kuin meidän jääkaappi :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:39"]
Mä ostan yleensä 10 litraa maitoa kerralla. Riittää noin viikoksi. Siinä ovessa ne parhaiten voi säilyttää, snaoivat asiantuntijat mitä vaan.
T. Maitoparran vaimo
[/quote]
käykö miehes koskaan kaupassa?
Avattu maito ja jugurtti säilytetään ovessa, mutta eipä ne kauan siinä ehdi olemaan kun otetaan jo seuraava :)
Avattu maito ovessa ja loput hyllyllä.
Maito laitetaan sinne minne mahtuu, ja aukinainen oveen TIETYSTI. Ja muutkin jos mahtuu. Kuukaudenkin vanhaa maitoa olen käyttänyt. Paskapuhetta etteikö maito säilyisi, liiterin uht-maitokin säilyy jotenkuten, mutta jo paljon ennen viimeistä päivää maistuu todella oudolle.
Pastöroitu maito säilytetään alle 8 asteessa, eikä suinkaan jääkaapin kymimmässä osassa.
Ei pidetä painavia tavatoita ovissa. Maito on toiseksi alimmakka hyllyllä vasemmassa reunassa.
Kyllä. Ei ne tossa meidän minimaalisessa jääkaapissa muualle mahtuiskaan.