Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään kaupassa

Vierailija
16.08.2014 |

Naisen kahden lapsen kanssa. Toinen oli n.7v ja toinen alle 10 mutta vanhempi kuin se poika. Tyttö ei ilmeisesti ollut tämän naisen mutta poika kylläkin. Kamala mäkätys kävi kokoajan. Tyttö jankkasi jotain ja tämä nainen sitten karjui siihen että pidät sitten sen pääs kiinni etkä heti mene juorutaan äidilles tästäkin ku sulla on aina tapana heti mennä kaikki kertomaan. Poika yritti kiinnittää äitinsä huomiota jankuttamalla hei äiti, äiti, äiti hei. Tähän nainen karjui vain että nyt turpa kiinni ja jatkoi tytölle papatusta ettei hän tule pärjäämään ikinä missään kun heti pitää äidille kaikesta kertoa. Samainen nainen sitten papatti kokoajan lapsille kaikesta mm. Ihan paskan kurkun otit toi on ihan kiero, nää tomaatit o ihan vääriä pitääkö vittu kaikki tehdä itse.

En tiennyt itkeäkkö vai nauraa kun koko kauppa kaikui tuosta mäkätyksestä. Ja varmasti kaikki kuuli miten hän kielsi lasta kertomasta äidilleen jos joku oli pielessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän selkeästi vihaa olla äitipuoli, sääliksi käy sitä omaa poikaa joka ei saa huomiota :(

Vierailija
2/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuo nainen voinut paikan valita paremmin ainakin. Kuka tulee kauppaan kiukuttelemaan lapsille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaupallisella alalla ja monesti tuntuu pahalta kun äidit karjuvat ja puhuvat törkeästi omille lapsilleen. Tottakai kaikilla voi mennä hermo ja voi olla että just silloin äideillä on ollu kurja päivä ja muuten ovat ihania äitejä. Toisaalta olen hirmu herkkä!

Vierailija
4/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ymmärrän kyllä jos hermot menee kun lapset kiukuttelee mutta nämä kaksi lasta käyttäytyi ihan hyvin vaikka toinen rankuttikin jostain asiasta tai tämä toinen yritti vain kiinnittää möykkäävän äitinsä huomiota. Lapset yritti auttaa ostosten kanssa ja siitäkin saivat vain nuhteita.

ap

Vierailija
5/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sitäpaitsi paras kurkku on sellanen joka on mahollisimman ohut ja käyrä

Vierailija
6/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nainen halusi suoran kurkun jotta voisi käyttää sitä johonkin ihan muuhun kuin syömiseen...ehkä hermotkin oli kireällä kun ei ollut ukolta saanut