Lewis Hamilton kärsii koronan jälkitaudista.
Eilisen kisan jälkeen oli hoiperrellut ja nojaillut seinään. Kertoi itse että viime talvena sairastetun koronan jälkeen on kärsinyt kovasta väsymyksestä ja uupumuksesta.
Kommentit (15)
Ajosuorituksista päätellen Bottas on kärsinyt vastaavasta jo monta vuotta
Tehokas ase tämä virus, australiassa sotilaat jo kaduilla ja ihmiset mellakoi vastaan kuin myös ranskassa. Tällä saadaan maiden sisäinen sekasorto aikaan ilman aseita.
Niin mutkun MINÄ en ole sairastanut koronaa niin koko koronaa ei ole olemassakaan. Tai kun MINÄ sairastin sen lievänä kuten naapurin Perakin niin kukaan ei voi sairastua koronasta vakavasti. Tai kun MINULLE ei jäänyt siitä koronasta mitään oireita niin mitään long covidia ei ole olemassakaan NIIH!
Ei ole mitään uutta että sairastetun virustaudin jälkeen voi seurata pitkäänkin väsymystä. Itsellekin aikanaan käynyt näin, tosin siitä on niin kauan aikaa että koronasta ei vielä ollut tietoakaan. Eikä siihen aikaan asiaa tutkittu sen enempää, vaan viitattiin kintaalla. Nyt koronan kohdalla tutkitaan. Monet muutkin virustaudit ovat voineet aiheuttaa ihmisille ties mitä jälkioireita.
Nyt viimeistään pitäisi jokaisen korona on nuhaflunssa huutelijan ymmärtää tilanne.