Alkoholia käyttävien on turha länkyttää pilven polttelusta.
Alkoholi on kovempi aine, kuin kannabis.
-Kannabikseen ei voi kuolla, toisin kuin alkoholiin.
-Kannabis ei aiheuta skitsofreniaa, tai psykoosia. Saattaa kyllä laukaista sen, mutta niin tekee alkoholikin.
-Kannabis ehkäisee rinta- ja eturauhassyöpää.
Jatkakaa vain listaa.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:36"]VMP. Mä en jaksa tätä kannabiksen puolustelua. Ei sillä, että alkoholikaan terveellistä olisi, mutta se on laillista, aine on pysynyt samana pitkään (toisin kuin kannabis) ja käytöstä on tutkimusta pitkältä ajalta.
Älkää nyt pössyttelijät täällä vaan mutuilko, linkittäkää tutkimuksia, lukekaa niitä edes....
http://www.julkari.fi/handle/10024/116243
[/quote]
Ei kannabista varmaan turhaan käytetä syöpälääkkeenä?
[/quote]
Ei varmasti. En mä kyllä viihdekäyttöön morfiinia, kemoa tai sädehoitoakaan suosittele.
[/quote]
No ei paljoa tarvitse googlettaa, että löytää tekstiä siitä, että kannabis ehkäisee ja parhaimmillaan pysäyttää syövän etenemisen.
Ei siis ole vain kipulääke.
[/quote]
Niin? Ehkä mun aivot on nyt tiltissa ihan ilman pössyttelyä, mutta mikä oli pointti? Vai puolustat siis laillistamista lääkekäyttöön? Silloin puhutaan eri asioista. Aloittajakaan ei tainnut sitä vaihtoehtoa tässä korostaa.
[/quote]
Oon ap. Ja kannatan laillistamista sekä viihde että lääkekäyttöön.
Lääkekannabis on ihan eri juttu kuin viihdekäyttökannabis, tiedoksenne vain te elämän kovat koululaiset !
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:58"]Lääkekannabis on ihan eri juttu kuin viihdekäyttökannabis, tiedoksenne vain te elämän kovat koululaiset !
[/quote]
Tiedän, että ovat eri juttuja, mutta kannabiksen käyttö viihteenäkin ehkäisee kuitenkin syövän syntymistä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:23"]
Ei vittu KUINKA kauan ihmiset jaksavat jauhaa puhkikuluneista aiheista? Keksiä oikeasti jo jotain uutta. "Kannabis laillisexi, kannabks vs. alkoholi, tasa-arvoinen avioliitto, homo sitä homo tätä, läski sitä läski tätä, media sitä media tuota, kauneusihanne, nyky-yhteiskunta!!!1!1!1!" Hohhoijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Tänne on tosiaan tullut joku jonneinvaasio. Samat vanhat aiheet kiertävät, joita jo itse kovasti pohdiskelimme 70-tai 80-luvulla. Puuttuu vaan anarkiaa! -huudot ja seiniin maalatut kirkkoveneen kuvat.
[/quote]
[/quote]
Keksikää itse parempia aiheita, vitun puhkinussitut peltilehmät.
[/quote]
Tuossa on kymmenittäin sivuja, joista voit valita mieleisesi aiheen. Esim. miten päästä neitsyydestä eroon?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:58"]Lääkekannabis on ihan eri juttu kuin viihdekäyttökannabis, tiedoksenne vain te elämän kovat koululaiset !
[/quote]
Tiedän, että ovat eri juttuja, mutta kannabiksen käyttö viihteenäkin ehkäisee kuitenkin syövän syntymistä.
[/quote]
Juu. Sitten otetaan askel eteenpäin ja mietitään hyötyjen ja haittojen tasapainoa. Kumpaa enemmän. Jos tällei oikein provosoivan heiton haluaa tähän väliin laittaa, niin syöpää ehkäisee myös esim. itsensä tappaminen. Mutta siinä noi haittapuolet on aika suuret.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:20"]
-Kannabis ei aiheuta skitsofreniaa, tai psykoosia. Saattaa kyllä laukaista sen, mutta niin tekee alkoholikin.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.
Näistä kahdesta vain kannabis voi laukaista piilevän skitsofrenian. Monta nuorta elämää olen nähnyt menevän pilalle pilven polttelun takia.. Olisi taatusti jäänyt pössyttelemättä jos olisivat tienneet saavansa vakavan mielensairauden.
t. Psykiatrisella töissä
[/quote]
Olet kehno työssäsi, ellet ole koskaan kuullut alkoholipsykoosissa. Oletko siellä psykiatrisella talonmiehenä?
[/quote]
Puhuin ainoastaan skitsofreniasta. Deliriumin tietää maallikkokin, ilman erillistä mainintaa :)