HÄÄPARIN PÄÄÄTÖS: Vain rokotettuja hääjuhlaan. Miten muotoillaan kutsuun?
Ei haluta karanteenia koska mennään häämatkalle. Lapsia ei kutsuta.
Kommentit (44)
Juhlavieraidemme turvallisuus on meille tärkeää, joten saavuthan juhliimme vain rokotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorempaa kaartia edustavana, en saa rokotetta ennen lokakuuta. Jos reiluja haluatte olla, vietätte juhlat silloin kun halukkaat ovat saaneet kakkosenkin. Ja kutsuun muotoilisin jotenkin näin:
Haluamme, että jokainen voi huoletta tulla juhlimaan kanssamme ja jatkaa juhlien jälkeenkin terveinä, tulethan rokotuksen kautta nauttimaan päivästä.
Ymmärrän kyllä tarkoituksenne ja vieraana tykkäisin avoimesta ilmapiiristä. En haluaisi stressata juhlissa tästä asiasta.
Missä kunnassa muka ei joku täysi-ikäinen vielä ole saanut rokotusta? Ja joo, toinen rokotus nuoremmilla tulee kun tulee, mutta tuskin sitä nyt tällaisessa teoreettisessa keskustelussa tarvitsee huomioida.
Turussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestäisin häät, tämä olisi helppo. Lähipiiriini kuuluu vain rokotettuja ihmisiä.
No tätä kanssa mietin. Eikö helpompaa olisi vaan jättää lähettämättä kutsut niille hörhöille, jotka sattuu tuntemaan. Lähipiirin kanssa meillä ainakin on ihan suoraan puhuttu rokotuksista.
Mulla ei ole taas mitään hajua kuka on meidän suvussa ottanut rokotteen. Ei olla nyt nähnyt eikä muuten ole tullut asia puheeksi somen kautta.
Mä kuulun riskiryhmään ja saan toisen rokotteen vasta syyskuun lopussa.