Miksi joillakin ihmisillä on jatkuva tarve laukoa kaksimielisiä juttuja?
Omassa suvussa löytyy tällainen henkilö, rasittavaa kuunnella näitä muka niin hauskoja juttuja.
Kommentit (123)
M46 kirjoitti:
Kyseessä on siis sikamaisesti käyttäytyvä mies tai voimaantunut moderni nainen?
Huonosti käyttäytyvä mies tai nainen. Oma kokemukseni on, että reilu viisikymppiset miehet ja naiset näitä jauhavat (työpaikoilla ja juhlissa). Tämä on arkihavaintoni.
En tiedä, miksi tuntuu, että juuri tuossa vähän yli viidenkympin tienoilla, olisiko sellaista sukupolvea, jolle sukupuolielämään liittyvät asiat ovat vielä tabu, mutta kuitenkin niistä puhutaan?
On alapäähuumoria ja roisia läppää, niillä on ero. Ei huumori ole yhtäkuin älykkyys, monet vaan ovat todella kuivia ja ottavat kaikki vitsit itseensä. Näiden laukomiselle on aika ja paikka ja joillakin menee joskus yli tai jutut ovat vain oikeasti todella huonoja. Sellaiset vitsit joita joutuu miettimään hetken ovat hauskimpia, mutta nuo "ota seksiä hahahaha" kertoo vain, että ei olla kielellisesti lahjakkaita tai huumori on kuivaa.
Aina löytyy töistä näitä joilla ei vain ole minkäänlaista huumorintajua ja sitten näille jutuille pyöritellään silmiä kun muut nauravat.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi vielä mitään, mutta mun entisellä työpaikalla näitä oli useampi. Jostain syystä pidin aina omat kahvitaukoni eri aikaan...
Ja olivat ihan korkeasti koulutettuja, että heidän kohdalla tuo matala äo ei pitänyt paikkaansa. En tiiä mikä sit oli...
Voihan sitä olla pitkälle koulutettu ja hieman älyäkin mutta henkinen kehittyneisyys silti hieman kierteistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute kenties
Ehkäse on tämä.
Kaksi vaihtoehtoa.
Siitä puhe, mistä puute tai
Sydämen kyllyydestä suu puhuu.
Siis joko puute tai yliannostus🤓
Kuulemma elokuvaohjaaja Rauni Mollberg puhui taukoamatta rivouksia. Itse en ole tavannut, olen vain kuullut kerrottavan.
Mulla on hyvä varasto niitä juttuja , mutta jos aion kertoa, niin kysyn, että nyt tulossa sellainen juttu, että ne voi poistua, jotka eivät halua kuulla. Mistähän johtuu, ettei kukaan halua poistua?
Kutsuvat vielä muitakin joukkoon.
Onko nyt niin, että tekopyhyys loistaa.
Siinä alkaa insinööri-jarin vaimokkeella posket punoittamaan, kun raksa-vesku heittää pöydässä parit säpäkät hjuumoripläjäykset.
Nyt on taas näitä loukkaantujia ja itsensä turvattomaksi tuntijoita.
Antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Loukkaantumismuotia ylläpidetään keinolla millä hyvänsä.
Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vähän piirakkaa tekis mieli.
Mitä kaksmielistä tuossa on, jos ei kuulija ota sitä kaksimielisenä.
Piirakka on leivonnainen ja jonkun tekee sitä mieli,,häh?
Härski läppä on hauskaa, itse pidän ja olen hyvinkin älykkö-tyyppinen. Pidän myös mustasta huumorista.
Vierailija kirjoitti:
On alapäähuumoria ja roisia läppää, niillä on ero. Ei huumori ole yhtäkuin älykkyys, monet vaan ovat todella kuivia ja ottavat kaikki vitsit itseensä. Näiden laukomiselle on aika ja paikka ja joillakin menee joskus yli tai jutut ovat vain oikeasti todella huonoja. Sellaiset vitsit joita joutuu miettimään hetken ovat hauskimpia, mutta nuo "ota seksiä hahahaha" kertoo vain, että ei olla kielellisesti lahjakkaita tai huumori on kuivaa.
Aina löytyy töistä näitä joilla ei vain ole minkäänlaista huumorintajua ja sitten näille jutuille pyöritellään silmiä kun muut nauravat.
Tämä!
Mieluummin liian roisi kuin totaalisen kuiva tyyppi.
Yleensä syynä on kikkeli,
tarkoitan KIKKELI,
voisin myös sanoa penis.
Yleensä sanojalla on KIKKELI,
tarkoitin kikkeli.
Pahinta on, että kikkelisti uskoo olevansa hauska.
Edellisestä tekstistä tuli välittömästä mieleen suomalainen miespuolinen "koomikko", jonka esiintymistä en pysty katsomaan voimatta huonosti. Hänellä on vaaleat hiukset.
Ovat varmaan oppineet television viihdeohjelmista. Eikös ne kaksimieliset jutut ole ihan suurinta hauskuutta mitä maa päällään kantaa.
Suoraan sanottuna, olen itsekin kurkkuani myöten täynnä. Aikansa kutakin.
Käsineostoksilla.
Myyjä: Laitanko pussiin vai vedättekö heti käteen?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä syynä on kikkeli,
tarkoitan KIKKELI,
voisin myös sanoa penis.
Yleensä sanojalla on KIKKELI,tarkoitin kikkeli.
Pahinta on, että kikkelisti uskoo olevansa hauska.
Edellisestä tekstistä tuli välittömästä mieleen suomalainen miespuolinen "koomikko", jonka esiintymistä en pysty katsomaan voimatta huonosti. Hänellä on vaaleat hiukset.
Jaajo?
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on parasta huumoria? Minusta tilannekomiikka. Alapää ja p askavitsi ei...
Minustakin semmoiset tyypit, joiden ainoa tuntema huumorin laji on rasvaiset vitsit, ovat hyvin rasittavia. Heille riittää vitsiksi panna verbi tai jotain muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Matala äo ja seksinpuute. Sitten pitävät tosikkona, jos p*ska ja väsynyt läppä ei naurata. 😃
Tämä. Töissäkin yksi yh-ämmä aina sanoo miten kaksimielisillä on aina hauskempaa, kaksimieliset jutut eivät mielestäni kuulu ollenkaan työelämään pl. jotkut äijätyöt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma elokuvaohjaaja Rauni Mollberg puhui taukoamatta rivouksia. Itse en ole tavannut, olen vain kuullut kerrottavan.
Objection! Hearsay! (Vastalause! Kuulopuhetta!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on parasta huumoria? Minusta tilannekomiikka. Alapää ja p askavitsi ei...
Minustakin semmoiset tyypit, joiden ainoa tuntema huumorin laji on rasvaiset vitsit, ovat hyvin rasittavia. Heille riittää vitsiksi panna verbi tai jotain muuta vastaavaa.
Tai pelkkä SE.
Kun sanoo vaikka "Kirjoita se siihen ylös" niin saa vastaukseksi "Siihen! Pitäisikö minun kirjoittaa siihen! Hihihii..."
Minusta se on junttia ja mautonta huumoria, ihan riippumatta siitä mitä näiden vitsien laukojalla on jalkovälissään.