Miksi joillakin ihmisillä on jatkuva tarve laukoa kaksimielisiä juttuja?
Omassa suvussa löytyy tällainen henkilö, rasittavaa kuunnella näitä muka niin hauskoja juttuja.
Kommentit (123)
Ei yksi vielä mitään, mutta mun entisellä työpaikalla näitä oli useampi. Jostain syystä pidin aina omat kahvitaukoni eri aikaan...
Ja olivat ihan korkeasti koulutettuja, että heidän kohdalla tuo matala äo ei pitänyt paikkaansa. En tiiä mikä sit oli...
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ärsyttävää kun reikäleivan reikäkin riittää seksijutustelun aloittamiseen.
Jos se ärsyttää niin miksi sitten aloitat irstaat jutut?
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi vielä mitään, mutta mun entisellä työpaikalla näitä oli useampi. Jostain syystä pidin aina omat kahvitaukoni eri aikaan...
Ja olivat ihan korkeasti koulutettuja, että heidän kohdalla tuo matala äo ei pitänyt paikkaansa. En tiiä mikä sit oli...
Pidit kahvitauto eri aikaan vain sen takia jotta pääsisit rauhassa "purkamaan paineitasi". Kyllä minä tiedän koska katselin usein salaa.
Vierailija kirjoitti:
Höhö, eihän se yksi mihinkään riitäkkään, pitää olla useampi kahvitauon sandwichiin, höhö.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ajastaan jäljessä. Itsekkin pidän kaksimielisistä vitseistä, mutten kyllä naisten kuullen niitä kertoisi tai niille naureskelisi koska sen vaivaantumisen huomaa heti naisista.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ärsyttävää kun reikäleivan reikäkin riittää seksijutustelun aloittamiseen.
Höhö, tiiäkkö mikä on yhteistä reikäleivällä ja naisella? parasta ovat ne reiän reunat, höhö.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko se Tussulassa?
Eise pitäs sannoo: Assuuko se Tussulassa?
Kyllä ihimistä pittää auttoo, jos se joutuu pullaan...
Papan vaimo harrastaa tätä. Hyi helvetti miten kiusallista oli kun sukulaisten kanssa oltiin yhtenä isänpäivänä syömässä ja sit tää vaimo heittää ''noni lapset ottakaas siitä seksiä (=keksiä)'' ja vihjailee myös hänen ja papan seksielämästä. Mikä siinä on että tollasta pitää laukoo 10-19 -vuotiaiden lasten edessä. Eikä taida olla muillekaan kivaa.
On hyvää ja huonoa huumoria huumorin lajista riippumatta. Älykäs ihminen osaa valita tilanteen ja kuulijakunnan mukaan ja keksiä myös itse. Tyhmemmät vain toistavat joskus kuulemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olivat ihan korkeasti koulutettuja, että heidän kohdalla tuo matala äo ei pitänyt paikkaansa. En tiiä mikä sit oli...Ovat ajastaan jäljessä. Itsekkin pidän kaksimielisistä vitseistä, mutten kyllä naisten kuullen niitä kertoisi tai niille naureskelisi koska sen vaivaantumisen huomaa heti naisista.
Minun tuttavapiirissäni pahin kaksimielusten vitsien murjaisija on iäkäs nainen...
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ikinä tavanneet älykästä alapäähumorin ystävää?
Useimmat tuntemani roiseja vitsejä viljelevät henkilöt ovat älykkäitä. Itsekin kuuluin aikanaan mensaan ja rakastan alapäähuumoria. Rikas kielenkäyttö on aina hauskaa.
Huom! Kaikki alapäähuumori ei ole hyvää. Tosikot eivät tee eroa hyvälle ja huonolle alapäähuumorille. Rajoittuneet aiheet huumorille heillä muutenkin.
Oon mulkualta mulkun alta, sanoi joskus nainen Velkualta.
Viisikymppinen tuttuni, nainen, jaksaa sitkeästi ladella kaksimielisyyksiä. Hän on kyllä älykäs (ainakin omasta mielestään) ja äärimmäisen tiedostava, mutta nuo jutut tympäisevät. Jotenkin pakkomielteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ikinä tavanneet älykästä alapäähumorin ystävää?
Useimmat tuntemani roiseja vitsejä viljelevät henkilöt ovat älykkäitä. Itsekin kuuluin aikanaan mensaan ja rakastan alapäähuumoria. Rikas kielenkäyttö on aina hauskaa.
Huom! Kaikki alapäähuumori ei ole hyvää. Tosikot eivät tee eroa hyvälle ja huonolle alapäähuumorille. Rajoittuneet aiheet huumorille heillä muutenkin.
Kerro esimerkki hyvästä alapäähuumorista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Fingerporissa naureskellaan homojen junille jos Pertti Jarla on niin punavihreä?
Homot ymmärtää homovitsejä. https://www.is.fi/presidentinvaalit2012/art-2000000468308.html
Homot saa kertoa vitsejä homoista ja juutalaiset juutalaisvitsejä. Yleensäkin asia on niin, että itsestään/omasta ryhmästään saa kertoa aika rasvaisiakin vitsejä. Myös sellaisia, jotka muiden kertomina ovat asiattomia. Asiattomien vitsien kertominen muista ihmisistä on alistavaa vallankäyttöä.
Ei se ainakaan johdu välttämättä siitä, että olisi joku seksinhimoinen pervo. Se voi olla opittu tapa, jos tuntee paljon ihmisiä joilla on sama puhetapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olivat ihan korkeasti koulutettuja, että heidän kohdalla tuo matala äo ei pitänyt paikkaansa. En tiiä mikä sit oli...Ovat ajastaan jäljessä. Itsekkin pidän kaksimielisistä vitseistä, mutten kyllä naisten kuullen niitä kertoisi tai niille naureskelisi koska sen vaivaantumisen huomaa heti naisista.
Ihan tiedoksi sulle: naiset on erilaisia, myös huumorinsa suhteen. Tuossakin porukassa oli mukana nainen ja välillä toinenkin.
Vielä kun kaksimielisten vitsien lisäksi puheessa vilisee yhtenään lainauksia jostain junttisketseistä tyyliin kummeli niin on siinä kestämistä.
Alapesukone, väkisinmakuupussi jne.
(ote Mensan lehdestä muutaman vuoden takaa)