Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 30-vuotiaasta joka ostaa vaatteet H&M:ltä?

Vierailija
01.08.2021 |

Mitä ajattelet?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Miksi pitäisi kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään? Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
4/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vissiin ihan hirveä läski kuitenkaan.

Vierailija
5/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä nyt ajattelisi. H&M:sta löytää kohtuuhintaan vaatetta. Joskus sieltä löytää ihan hintaansa nähden kestävää ja kelvollista kamaa. Jos ymmärtää hieman materiaaleista ja vaivautuu penkomaan ja etsimään, niin ei kai siinä mitään. Korkeaa laatua etsivät hakeutuvat muihin kauppoihin. Minun mielestäni H&M:llä on kyllä paikkansa.

Vierailija
6/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mistä ihmiset ostaa vaatteensa. 

Vierailija
7/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siitä nyt ajattelisi. H&M:sta löytää kohtuuhintaan vaatetta. Joskus sieltä löytää ihan hintaansa nähden kestävää ja kelvollista kamaa. Jos ymmärtää hieman materiaaleista ja vaivautuu penkomaan ja etsimään, niin ei kai siinä mitään. Korkeaa laatua etsivät hakeutuvat muihin kauppoihin. Minun mielestäni H&M:llä on kyllä paikkansa.

Mul on kestänyt H&M vaatteet ainakin 5 vuotta, ei yhtään reikiä

Vierailija
8/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö akoille on välii mistä ihmiset ostaa vaatteensa? FYI, Tokmanni, Zalando HM on kaikki ihan samoja. Pukeutukoon kuten lystää kuhan ei ole uskonnollinen kaapu.

Vierailija
9/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen?! Ostin juuri H&M:ltä paidan ja olen juuri täyttänyt 40 :DD

Vierailija
10/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä "kuuluisi" ostaa? Ei ainakaan mikään aikuispissis jolle on tärkeintä olla jotain muiden silmissä.

Vierailija
11/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon vaikka Polar & Pyrnetiltä. Ei liikuta mitenkään. 

Vierailija
12/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla muodikas mutta ei halua maksaa vaatteista paljoa

Vierailija
13/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on kestänyt H&M vaatteet ainakin 5 vuotta, ei yhtään reikiä

Kestäviä ovat. Pitämällä eivät rikki mene. Olen keski-ikäinen ja ostan sillooin tällöin h&m:stä. Pari mekkoa tänä kesänä, ovat kauniita.

Vierailija
14/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heitit kyllä vaikean. Onko tämä joku kompa, mihin pitäisi vastata näppärällä vastaheitolla? Onko kolmekymppisyys kontra H&M jokin tunnettu juttu, josta pitäisi olla ilman muuta jokin mielipide?

Mutta näin äkkiseltään vastaan, että en ajattele siitä mitään.

Mutta tulipa tässä mieleen kysymys: Mitä ajattelette pankkivirkailijasta joka ostaa lähikaupasta kahvipaketin?

No nii! Taidattekos vastata tähän?

Vierailija
15/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 ostin viimeksi paidan Tokmannilta. Ei minua ainakaan kiinnosta mistä porukka ostaa vaatteensa.

Vierailija
16/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on samanlainen kuin itse olin 30-vuotiaana. Tosin kannattaisi ostaa myös kirpputorilta, mikäli mahdollista.

Vierailija
17/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö akoille on välii mistä ihmiset ostaa vaatteensa? FYI, Tokmanni, Zalando HM on kaikki ihan samoja. Pukeutukoon kuten lystää kuhan ei ole uskonnollinen kaapu.

Mikä onkaan "uskonnollinen" kaapu? Jos selität sen minulle ja siitä huolimatta pukeudun sellaiseen, kerro  vielä miten se sinua häiritsee?

Vierailija
18/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yli 50 ja ostan vaatteeni sieltä. Löytyy klassista ja sopivasti trendikästä. Myös luonnonmateriaaleissa, jos se on kynnyskysymys.

Vierailija
19/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ostaa, mutta täällä ei ole tarjolla kuin nukenvaatteita tai ihmeellisiä härpäkkeitä, joista ei tiedä onko ne paitoja vai hameita vai tissiliivejä. 

Vierailija
20/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mieltä pitäis olla? Jos mä meen ostaa vaatteita itselleni, niin kierrän samalla kaikki kauppakeskuksen liikkeet ja yleensä teen löytyjä. Ei mua kiinnosta oliko se vaate henkkamaukalta vai guessilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän