Mtv: n sivuilla juttu tästä älyttömyydestä: kymmenet tuhannet hilluu festareilla
Ilman mitään rajoituksia ja samanaikaisesti puhutaan koulujen aloittamisesta etäopetuksella.
Ei tässä ole mitään järkeä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Siellä festareillakin voi hullua vastuullisesti. Itse olen saanut kaksi rokotetta, en tunkenut pittiin ja pidin väliä muuhun kuin omaan porukkaan. Jonoissa/bajamajassa jne käytin maskia.
Lisäksi olin selvinpäin koko viikonlopun enkä mennyt baareihin jatkoille. Hauskaa oli, etenkin kun riskiryhmäläisenä olen oikeasti varonut kaikkia kontakteja 1,5 vuotta.
Festareiden jälkeen pidin viikon taas etäisyyttä ihmisiin ja tein kotitestin ennen läheisten tapaamista.
Ei tullut koronaa, kuten ei kenellekään muulekaan jonka samoilta festareilta tunsin.
Sinä olet vastuullinen, mutta valitettavasti kuulut festarikävijöitten pienen pieneen vähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus lo lo lo lo lo lo lo lomailee.
Mihin sinä nyt hallitusta kaipaat? Apua käsienpesuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jotain linjaa tähän järjettömyyteen. Ja haluan päästä normaalisti yliopistolle lähiopetukseen. Joko kaikki kielletään tai kaikki sallitaan, mutta ei näin niinkuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan jotain linjaa tähän järjettömyyteen. Ja haluan päästä normaalisti yliopistolle lähiopetukseen. Joko kaikki kielletään tai kaikki sallitaan, mutta ei näin niinkuin nyt.
Sitten kielletään kaikki. Ei vaihtoehtoa. Syytä ikäisiäsi, he tämän sotkun ovat saaneet aikaan.
Hallitus toimii kuten tavallinen kansa. On väsynyt rajoituksiin ja niiden säätämiseen. Ajattelee, että anti olla, mennään eikä meinata ja katsotaan myöhemmin, miten tilanne on muuttunut.
Palstan taso näkyy taas tässä. Ap totesi kirjoituksen olevan hyvä ja että siinä tuotiin esiin epäjohdonmukaisuus, joka nyt vallitsee. Vastaukset taas ihan aiheen ohi.
Siksi en tänne viitsi mitään aloitusta tehdä eikä näitä kannata tulla tänne lukemaankaan. Alaspäin taso on täälläkin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
No mitä saatanaa se hallitus voi tehdä? Viranomaiset määrää kokoontumisrajoitukset, ei hallitus. Kaikki tietää mikä on homman nimi, pitääkö hallituksen tulla persekin pyyhkimään?
Avit päättää festareista ja muista tapahtumista, kunnat opetuksen järjestämisestä. Hyvä niin, alue/kuntatasolla on paras tieto paikallisista oloista.
Itse en avien päättäjänä olisi sallinut suuria yleisötapahtumia tässä vaiheessa. Mutta toisaalta on paljon ihmisiä, jotka olisivat halunneet niitä jo aiemmin.
Samoin puolet vanhemmista vaatii kiivaasti lähiopetusta, toinen puoli yhtä kiivaasti etäopetusta.
Ei ollenkaan helppo paikka yhdelläkään päättävällä taholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kielletään kaikki. Ei vaihtoehtoa. Syytä ikäisiäsi, he tämän sotkun ovat saaneet aikaan.
Haista huilu!!
Minsi pitää kieltää kaikki? Eikö voitaisi alkaa elää ihan normaalisti? Miksi tällaista pelleilyä vielä jatketaan?
Delta tarttuu maskeista huolimatta. Festareilla ei voi käydä vastuullisesti, piste. Niiden järjestäminen olisi pitänyt ehdottomasti kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä saatanaa se hallitus voi tehdä? Viranomaiset määrää kokoontumisrajoitukset, ei hallitus. Kaikki tietää mikä on homman nimi, pitääkö hallituksen tulla persekin pyyhkimään?
Näyttää vähän siltä, että viranomaiset ja Avit pelkäävät hallitusta niin paljon, että mitään ei uskalleta tehdä epidemian hillitsemiseksi.
Siellä festareillakin voi hullua vastuullisesti. Itse olen saanut kaksi rokotetta, en tunkenut pittiin ja pidin väliä muuhun kuin omaan porukkaan. Jonoissa/bajamajassa jne käytin maskia.
Lisäksi olin selvinpäin koko viikonlopun enkä mennyt baareihin jatkoille. Hauskaa oli, etenkin kun riskiryhmäläisenä olen oikeasti varonut kaikkia kontakteja 1,5 vuotta.
Festareiden jälkeen pidin viikon taas etäisyyttä ihmisiin ja tein kotitestin ennen läheisten tapaamista.
Ei tullut koronaa, kuten ei kenellekään muulekaan jonka samoilta festareilta tunsin.