en tule IKINÄ kelpaamaan miehelleni
Tajusin sen tänään. Mitä ikinä teen niin aina löytyy joku uusi asia joka on päin helvettiä ja syy on aina minussa. Eipä varmaan tarvi sitte enää yrittääkään mitään. Kai tän pitäisi olla helpotus.
Kommentit (17)
Yritä olla parempi nainen. Aloitat kuntoilun ja alapää harjoitukset.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:41"]
Yritä olla parempi nainen. Aloitat kuntoilun ja alapää harjoitukset.
[/quote]
Mitäs jos se mies aloittaisi yläpääharjoitukset?
M43
ootko se ällöttäväpyllyinen? Jos oot niin hyvä, viisastuit!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:38"]Hän purkaa kaiken oman pahanolonsa minuun. Ja tekee sen todella satuttavasti.
ap
[/quote] voisitko puhua tästä hänen kanssaan ja miettisitte yhdessä käytännön tapoja hänelle purkaa pahoinvointiaan -- sellaisia joihin ei liity sinun haukkumisesi.
Minulla oli samoin. Tilanne meni vuosi vuodelta aina vain pahemmaksi. Aamulla herätessäni ajattelin, että tänään minä teen kaikki asiat täydellisesti ja saan lopultakin edes pienen kiitoksen sanan, ja joka ilta itkin itseni uneen. Tein kaiken väärin. Katoin lautasen väärinpäin. Hiukseni harotti. Olin laittanut väärän paidan. Istuin rivosti sohvalla. Nauroin liikaa. En nauranut tarpeeksi. Minulla kesti liian kauan kaupassa. Hymyilin liikaa kaupan miespuoliselle myyjälle. Katsoin liian kauan vastaantulevan miehen silmiin. Puhuin liian kovalla äänellä. Puhuin liian hiljaa. Se lista oli loputon...
Lopulta jätin miehen. Luojan kiitos. Nyt minulla on toinen mies, jolle kelpaan ihan tällaisena kuin olen. Kahdeksaan vuoteen en ole kuullut ensimmäistäkään kommenttia siitä, että olisin jotenkin vääränlainen.
Hienoa 12, että aloit ajatella itseäsi. Kukaan ei ansaitse olla toisen kynnysmattona. Suosittelen ap:ta tekemään saman.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:51"]
Minulla oli samoin. Tilanne meni vuosi vuodelta aina vain pahemmaksi. Aamulla herätessäni ajattelin, että tänään minä teen kaikki asiat täydellisesti ja saan lopultakin edes pienen kiitoksen sanan, ja joka ilta itkin itseni uneen. Tein kaiken väärin. Katoin lautasen väärinpäin. Hiukseni harotti. Olin laittanut väärän paidan. Istuin rivosti sohvalla. Nauroin liikaa. En nauranut tarpeeksi. Minulla kesti liian kauan kaupassa. Hymyilin liikaa kaupan miespuoliselle myyjälle. Katsoin liian kauan vastaantulevan miehen silmiin. Puhuin liian kovalla äänellä. Puhuin liian hiljaa. Se lista oli loputon...
Lopulta jätin miehen. Luojan kiitos. Nyt minulla on toinen mies, jolle kelpaan ihan tällaisena kuin olen. Kahdeksaan vuoteen en ole kuullut ensimmäistäkään kommenttia siitä, että olisin jotenkin vääränlainen.
[/quote]Mulla samoja juttuja, 17 vuotta parisuhdetta takana. Tänä kesänä olen jotenkin alkanut luovuttamaan vihdoinkin. Nyt mies ihmettelee miksi en hymyile, miksi en puuhastele kaikkea, miksi en ole niinkuin ennen? Olin ennen vääränlainen ja en kelvannut, nyt menneet ovat menneitä ja niitä ei takaisin saa. Olen ilonen oma itseni muiden seurassa, mutta en mieheni. Suhteemme alkaa olla täydellisen ohi ja olen sinut sen asian kanssa, mies ei taas ymmärrä miksi näin on, meillähän oli kaikki niin hyvin...
Missä vaiheessa muuttuivat ilkeiksi?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:14"]
Missä vaiheessa muuttuivat ilkeiksi?
[/quote]
#12: Oli ilkeä alusta alkaen, mutta en vain tajunnut sitä. Olin typerä kaksikymppinen, ja kyseessä oli ensimmäinen oikea vakisuhteeni, ja olin silmittömästi rakastunut. Luulin oikeasti, että minussa on jotain vikaa ja mieheni paljon kokeneempana sitten yritti ojentaa minusta ihanteellisempaa naista. Menimme pikapikaa naimisiin. Pikkuhiljaa sitten valkeni, että vaikka jumaloin miestä, hän ei näyttänyt jumaloivan minua. Jaksoin kolme vuotta, sitten otin avioeron. Onneksi ei ollut ehtinyt tulla omaisuutta ja lapsia.
Luuletko sä noin vai onko miehesi sanonut sulle sun "vioista"? Jos on sanonut, niin suosittelisin alkamaan elää omaa elämää miehen mielipiteistä välittämättä.
On se helpotus. Miksi viettää elämää ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole hyvä ja levollista olla.
Jos hän on jo miehesi olet selkeästi kelvannut. Jos et jaksa niin lähde.
Hän purkaa kaiken oman pahanolonsa minuun. Ja tekee sen todella satuttavasti.
ap