Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö nainen, jos hänellä on hyvät tissit?

Vierailija
15.08.2014 |

Tiedostaako nainen, jos hänellä on hyvät rinnat?

Kertoisitko, nainen, onko sinulla mielestäsi hyvät rinnat ja mikä on kuppikokosi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on hyvät. Neljän lapsen imetyksen jälkeen kiinteät ja pystyt D-kupit. Jostain syystä rintani ovat nyt kauniimmat kuin ennen synnytyksiä. Mieheni on hulluina niihin.

Vierailija
2/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80B, iha hyvät, kroppaan sopivat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tietää :) Kyllähän kauniitkin naiset usein tietävät olevansa kauniita.

Vierailija
4/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:10"]

No mulla on hyvät. Neljän lapsen imetyksen jälkeen kiinteät ja pystyt D-kupit. Jostain syystä rintani ovat nyt kauniimmat kuin ennen synnytyksiä. Mieheni on hulluina niihin.

[/quote]

Taitaa olla paskapuhetta tahi trollaat.

Vierailija
5/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietää, koska miehet ovat kovia kommentoimaan asiaa. Jos on yksi asia ulkonäössäni josta olen kuullut todella huomattavan määrän arviointeja ikäni aikana niin se on rinnat. Tietenkään jonkun yksittäisen miehen mielipide ei ole kaikkien, mutta sehän nyt on selvä että kukin meistä kuulee kehuja rinnoistaan nimenomaan niiden miesten suusta jotka sattuvat juuri sellaisista tykkäämään. Ei ole mitään yhtä oikeaa hyvää mallia, se on subjektiivista.

Mun rintani eivät ole enää kukkeimmillaan mutta silti ehdottomasti paras osa kroppaani ja hyvät siihen nähden että olen niillä imettänyt yhteensä 3,5 vuotta ja olen yli nelikymppinen. Koko on 80E.

Vierailija
6/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70D, eivät ehkä isot, mutta kun olen muuten siro niin näyttävät hyvin täyteläisiltä. Nuoremmat miehet (pojat) joskus ihan ääneen kommentoineet, vanhemmat eivät muistaakseni. Aviomies toki :)

Vierailija
7/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en pitänyt rinnoistani. Johtuen siitä että kaikki ystäväni ovat isorintaisia ja kadehdin heitä. Entinen mieheni sanoi aina että rintani menettelee ja joskus todella halusin silarit.

Asiat kuitenkin muuttuivat kun löysin uuden puolisoni ja hän on aina kehunut rintojani. Sanoi myös suoraan ettei halua minun ottavan silareita kun ne olisu ihan turhat. Aloin todellakin nähdä omat rintani sopivina kroppaani. Minulla kuitenkin on hyvä ja hoikka kroppa joka kelpaa muutenkin minulle, miksei sitten nämä tissitkin kun siihen kuuluvat :)

Joskus on ihan mukavaa vähän korostaa rintoja pienellä toppauksella, ihan vain omaksi iloksi ;)

t. 21v nainen jolla 70C tai joistakin liikkeistä ostettuna 70B :)

Vierailija
8/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Taitaa olla paskapuhetta tahi trollaat.

[/quote]

No minkäs mä sille voin. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Kynä ei pysy tissin alla. Ennen synnytyksiäni rintani olivat mielestäni liian "korkealla", joten sopivasti ovat tulleet alaspäin ja nännit ovat kokoajan terhakkaasti pystyssä imetysten johdosta. Sitten kun on vielä sopivasti täytettä niissä, niin mitäpä muuta niistä voi sanoa kuin hyvät ovat.

Vierailija
9/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos naiset keskustelusta. Aloittaja on mies, jota kiinnostaa valtavasti naisen suhde rintoihinsa.

Vierailija
10/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:42"]On ne hyvät. Uk 34J

[/quote]

Minkä kokoiset nuo ovat eu koossa??

Vierailija
11/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää ne. Siitä saa kuulla tämän tästä. Ihan sama kyn kysyisit tietääkö mies että sillä on hyvä perse. Kyllä nekin tietää kun naiset kuolas.

Vierailija
12/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu rinnoista jo 30v:nä että ne on täydelliset  mutta uskoin vasta 40+ kun mieheni oli sitä vuosikausia selittänyt. Nyt 50+ rinnat on edelleen kauniit, pyöreät ja kiinteät - teinin tissit kiusaa mies;)

4 lasta joista 2 imetetty. B kuppi vaikka ilman liivejäkin kehtaisi olla.

Vierailija
13/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

jostain syystä ;)

Vierailija
14/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:36"]Kiitos naiset keskustelusta. Aloittaja on mies, jota kiinnostaa valtavasti naisen suhde rintoihinsa.

[/quote]

Mikä vitun hikinen kaappirunkkari siellä huutelee? "naisten suhde rintoihinsa"? Kyllä mua kiinnostaa ihan ne meloonit. Paskat siitä miten se teline niihin suhtautuu! Sama koskee tiettu myös pillua ja persettä.

Vierailija
15/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:42"]On ne hyvät. Uk 34J

[/quote]

Minkä kokoiset nuo ovat eu koossa??

[/quote]

wikin mukaan 75O

Vierailija
16/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti tiedä. Mun yhdellä kaverilla on mun mielestä täydelliset tissit ja hänen mielestään ne on hirveät, liian pienet kuulema. Mulla taas omasta mielestä ihan hirveät ja silti olen saanut niistä kehuja niin naisilta kuin miehiltä.

Vierailija
17/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ovat hyvät. Sopivan kokoiset, suurehkotkin. Sopivan pystyt ja terhakkaat 70D:t.

N20

Vierailija
18/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää kun niille puhutaan. Pyrin pukeutumaan boheemista ja käyttämään huiveja kun haluan, että minut otetaan vakavasti.

Vierailija
19/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne hyvät. Uk 34J

Vierailija
20/26 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko pienet olla hyvät?