Sama istutko television ääressä vai pätkätöissä
Teen osa-aikatöitä yleensä 1-3 vuoroa viikossa ja tienaan n 100 e kuukaudessa suhteessa vastaavan ajan työttömyyspäivärahan suuruuteen niin että istuis kotona. Sitten ihmetellään miksei ihmiset mene töihin !! vakituista suhdetta ei näy mistään suunnasta
Kommentit (20)
Ruotsissa mennään 15 vuotta edellä kaikessa .. töissä ,autoissa ja myös naisissa :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:08"]
Teen osa-aikatöitä yleensä 1-3 vuoroa viikossa ja tienaan n 100 e kuukaudessa suhteessa vastaavan ajan työttömyyspäivärahan suuruuteen niin että istuis kotona. Sitten ihmetellään miksei ihmiset mene töihin !! vakituista suhdetta ei näy mistään suunnasta
[/quote]
Kyllä sitä rahaa enemmän tulee vaikka vähän tekisikin töitä. Se palkka, vaikka pienikin, plus työttömyyskorvaus. Ne kun ei sulje toisiaan pois.
Mutta kestääkö pää istua siellä töllön edessä jatkuvasti?
Palkka aiheuttaa sovitellun työttömyyspäivärahan, ELI SULKEE POIS. Ei välttämättä jää enempää käteen, jos teet pienipalkkaista työtä,mutta hei se TYÖN ILO!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:47"]
Palkka aiheuttaa sovitellun työttömyyspäivärahan, ELI SULKEE POIS. Ei välttämättä jää enempää käteen, jos teet pienipalkkaista työtä,mutta hei se TYÖN ILO!
[/quote]
Ei sulje. 300e tietääkseni nykyään saa tienata ilman että vaikuttaa työmarkkinatukeen. Ja itse aikanaan tein osa-aikatöitä ja sain samalla soviteltua päivärahaa, ja enemmän sain kun mitä pelkkää työmarkkinatukea olisin saanut.
Tiedätkö, kuinka tiukat ehdot ovat tuon 300€ tienaamiseen,tuskin. Esim. lehdenjakoa ei hyväksytä, työtä ei pysty valvomaan. Otaha selvää.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:55"]
Tiedätkö, kuinka tiukat ehdot ovat tuon 300€ tienaamiseen,tuskin. Esim. lehdenjakoa ei hyväksytä, työtä ei pysty valvomaan. Otaha selvää.
[/quote]
Minä en puutu tuohon 300 euroon, siitä en tiedä mutta soviteltu työmarkkinatuki palkan rinnalla minulla on isompi kuin pelkkä työmarkkinatuki.
[/quote]
Montako työpaikkaa tiedät missä työaikaa ei voida valvoa? Ja en ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta kiinnostaapa tietää.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:53"]
[/quote]
Ei sulje. 300e tietääkseni nykyään saa tienata ilman että vaikuttaa työmarkkinatukeen. Ja itse aikanaan tein osa-aikatöitä ja sain samalla soviteltua päivärahaa, ja enemmän sain kun mitä pelkkää työmarkkinatukea olisin saanut.
[/quote]
Ei vaikuta työmarkkinatukeen, mutta asumistukeen kyllä. Joten plus miinus nolla tilanne. Ihan hölmöä..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:08"]
[/quote]
Ei pätkätyö tarkoita osa-aikatyötä, vaan määräaikaista työsuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:53"]
[/quote]
[/quote]
Ei vaikuta työmarkkinatukeen, mutta asumistukeen kyllä. Joten plus miinus nolla tilanne. Ihan hölmöä..
[/quote]
Asumistukea en saa muutenkaan. Joten plussalla olen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:06"]
[/quote]
Montako työpaikkaa tiedät missä työaikaa ei voida valvoa? Ja en ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta kiinnostaapa tietää.
LUE linkki,jonka laitoin.
[/quote]
Lukekaa viesti nro 11,miksi SUOJAOSUUS VESITTYI
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kysyjää eli minua ei kiinnostanut siinä mikään muu kuin se onko olemassa montakin työpaikkaa jossa työaikaa ei voida valvoa? Jutusta ilmenee tasan yksi?
Missä voi tienata 300€,minä en tiedä,niin surkeasti palkattua työtä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:20"]
Missä voi tienata 300€,minä en tiedä,niin surkeasti palkattua työtä.
[/quote]
Ei oo kokemusta mullakaa mut jos joku tekee pari vuoroa kuussa ni ei siitä paljon enempääkään voi tulla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:15"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kysyjää eli minua ei kiinnostanut siinä mikään muu kuin se onko olemassa montakin työpaikkaa jossa työaikaa ei voida valvoa? Jutusta ilmenee tasan yksi?
[/quote]
ei niitä taida olla
Tyhjennä työpaikan jääkaappi ja hyödynnä vessapaperit ja saippuat ja ilmaiset kahvit.
suomessa kannattaa juoda vain kaljaa kotona ja siihen nuo päättäjätkin tuntus tähtäävän