Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osastonsihteeri? Voiko tätä työtä hakea muutkin kuin sairaanhoitajat ja lähihoitajat?

Vierailija
01.08.2021 |

Olisi paikka auki sairaalassa ja siellä lukee että sosiaali- ja terveys alan koulutus tai muu soveltuva koulutus. Tarkoittaako tuo sitä, että voi hakea paikkaa vaikka ei olisikaan just joku hoitajan tutkinto vaan vaikka tradenomi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm…olisi kivaa vaihtelua vanhalle ukolle…..vanhojen keskustelujen perusteella ihan sopivaa minulle….plussana saisin tehdä töitä nättien sairaanhoitajien kanssa….pitäisikö hakea…hmm,…olenkin kyllästynyt nykyiseen työhöni….

Vierailija
2/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo paikat on yleensä varattu niille, jotka eivät ota rokotteita tai käytä suojavarusteita. Tuo paikka on siis oikeasti jo täytetty ja näkyy haettavana vain, koska laki vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm…olisi kivaa vaihtelua vanhalle ukolle…..vanhojen keskustelujen perusteella ihan sopivaa minulle….plussana saisin tehdä töitä nättien sairaanhoitajien kanssa….pitäisikö hakea…hmm,…olenkin kyllästynyt nykyiseen työhöni….

AIjaa, meillä kaikki osastonsihteerit on niitä keski-iän ohittaneita ylipainoisia korppuja jotka ei jaksa enää tehdä hoitotyötä ja suhteilla junaillut itselleen toimistotyön.

Vierailija
4/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit hakea, mutta tuskin pääsee ellet ole jonkun avainhenkilön kumminkaima.

Vierailija
5/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemastani noin kahdestakymmenestä osastonsihteeristä ei kukaan ole lh tai sh.

Vierailija
6/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi hakea! Oon nähnyt lukiolaisia, entisiä lehden myyjiä osastosihteerinä.

Vierailija
7/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa hakea, vaikkei olisi ihan varma voiko saada paikkaa. Joskus voi vaikka tärpätäkin.

Vierailija
8/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen yo-merkonomi ja sain työn osastonsihteerinä. Vuosikymmenten kokemus erilaisista toimistotöistä takana. 

Vierailija
9/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hakea muutkin. Meillä ainakin nyt ihan kamala pula osastonsihteereistä. Kesäsijaisina opiskelijoita jne.

Vierailija
10/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen kävi ammatillisen sihteeritutkinnon. Pääsi sairaalaan harjoittelijaksi ensin 3kk vähän kuin opettelemaan työtä ja termistöä. Siitä määräaikaiseksi ja vakihommaan.

Ymmärtääkseni valtaosa on mm. merkonomeja ainakin heillä.

Vierailija
11/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työnantajasta. Itse olen merkonomi mutta osastonhoitaja joka minua haastatteli, toivoi os.sihteeriltä lähihoitajataustaa. Siksi en saanut paikkaa.

Vierailija
12/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastosihteerit eivät ole sairaanhoitajia. Alempi koulutus tai ei välttämättä mitään erityistä koulutusta. Joitakin korkeamminkin koulutettuja tiedän. Mutta sairaanhoitajan työn kanssa ei mitään tekemistä.

Vierailija
13/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suulliset taidot ovat eduksi.

Vierailija
14/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea. Ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta eikä terveydenhuollon tutkintoa. IT-taidot on tärkeät.

T: HUSin sihteeri

Vierailija
15/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on palkka? Onko työ kovin tietokone intesiivistä (pilaako silmät ja selän ) vai puhutaanko paljon myös puhelimessa? Mitkä ovat työtehtäbät?

Kiitos jos joku vastaa

Vierailija
16/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän klinikassa vaaditaan avoimiin osastonsihteerin vakituisiin paikkoihin lähi/perushoitajan tutkinto.

Vierailija
17/17 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on palkka? Onko työ kovin tietokone intesiivistä (pilaako silmät ja selän ) vai puhutaanko paljon myös puhelimessa? Mitkä ovat työtehtäbät?

Kiitos jos joku vastaa

2333€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi