Kutsumattomat vieraat mökillä
Saavuin mökille, jonka olemme hankkineet vastikään emmekä ole vielä montaa kertaa ehtineet käymään täällä. Pihassa on jonkun teltta ja narulla kuivuu kaksi pyyheliinaa. Miehen viime kerralla hakkaamat halot on käytetty. Autoa tai ihmisiä ei näy missään. Olen ihmeissäni, vähän ehkä peloissani (yksin kun olen) ja raivoissani. Mitä teen? Voinko kantaa nuo kamat tontin rajojen ulkopuolelle? Vai soitanko jonnekin? Mihin?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Soita iltalehteen
Ei kiitos. En halua mitään toimittajaa paikalle. Mitä hyötyä siitäkin olisi?!
Ap
Siirrä kamat siihen, mistä pihaan ajetaan ja näkyvä Yksityisalue-kyltti viereen vahvistukseksi.
Ja nyt odotellaan 6 sivua, että ap päivittää tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse heittäisin kaikki kamat järveen
M35
Ei sen järven sotkeminen mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt odotellaan 6 sivua, että ap päivittää tilanteen.
Onkohan telttailijat nitistäneet APn kun päivitystä ei ole tullut?
Nää tyypit ilmaantui sitten illalla paikalle. Mä marssin paikalle ja pyysin korvausta käytetyistä saunapuista ja uhkasin rikosilmoituksella. No, ne selitteli jotakin tulleensa sukulaisen mökille kuten ennenkin eivätkä tietenkään maksaneet yhtään mitään. Aion antaa asian nyt olla vaikka harmittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nää tyypit ilmaantui sitten illalla paikalle. Mä marssin paikalle ja pyysin korvausta käytetyistä saunapuista ja uhkasin rikosilmoituksella. No, ne selitteli jotakin tulleensa sukulaisen mökille kuten ennenkin eivätkä tietenkään maksaneet yhtään mitään. Aion antaa asian nyt olla vaikka harmittaa.
Ap
Miten niin et tee rikosilmoitusta, nyysivät ne puut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten paljon ne oikein on ehtineet jotain halkoja siellä polttaa? Nuotiossa pihalla? Vai onko sulla joku saunan ovi auki?
Tai ihan vaan autotielle