Mitä tehdä kun itse ei vaan saa kiloja pois
Siis ihan vaan kun ei saa aikaseksi.Ei vaan yksin saa aikaseksi mitään. Kun yksin elää niin syöminen on mitänon ja fyysinen työ vie kaikki mehut niin ettei jaksa päivän päätteeksi enää mitään kun loppu ilta menee siihen että elpyy edes hiukan.
Kommentit (10)
Niitä on sellaisia painonpudotus ryhmiä, esim ruokahaaste.
paastoa, kilot lähtee halusit tai et
Vierailija kirjoitti:
Yritä tehdä maailmasta parempi paikka ylipainoisille. Rakasta, älä vihaa.
Ylipainoa ei pidä koskaan hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vi tut…taas ylimääräinen työ viikonloppu kun yksi läs ki saikuttaa polveaan.
Meiltä lähti sata kiloa vikkelään, kun sanoin, että lähibaarissa on happy hour.
Mulla toimii näin:
- lasken kalorit päivittäin
- otan urheilukellosta kulutetun kalorimäärän päivittäin
Punnitsen itseni kerran viikossa. Vertaan tulosta viikon tulokseen (kalorit - kulutettu kalorimäärä). Jos kalorimäärä on tarpeeksi miinuksella, kyllä laihdun pitkällä aikavälillä.
PS: Tiedän, että kaikki eivät usko urheilukellon kalorimääriin, mutta kyllä se kuitenkin antaa hyvän vertailukohdan.
Sitten vaan sopeudut siihen että sinulla on ne kilot ja lakkaat stressamasta niistä. Stressitason laskiessa painokin saattaa laskea vaikket laihdutakaan. Näin ainakin minulla on ollut läpi koko elämän; stressaavina aikoina paino nousee vaikken syö sen vähemmän terveellisesti kuin ennenkään, ja vähemmän stressaavina aikoina paino laskee vaikken syö sen terveellisemmin kuin ennenkään.
Kalorien laskemista ja sellaista ei kannata tehdä siitä tulee vain stressiä. Ei aina tarvitse vaakaa tuijottaa ja laskea kaloreita. Mittanauha riittää.