40v. naiset, koska viimeksi pyydettiin henkkareita alkoholia ostaessa?
Näyttää yleistyneen viime aikoina, päivän naurut ainakin saan kun näin tapahtuu jonkun vaivaisen oluen oston yhteydessä. :D
Kommentit (27)
Juhannuksena, kun ostin yhden pullon (kallista) viiniä. Edellisen kerran n. vuosi sitten, kun ostin YHDEN siiderin kaupasta.
T: 41 - v babyface :)
Viime kesänä...ostin pari loiventavaa.
Täytän 40 ensi vuonna, kysyttiin pari viikkoa sitten ostaessani konjakkia. Se olikin ensimmäinen kerta moneen vuoteen... Siis henkkareiden kysyminen, ei konjakki.
En muista. En ole ostanut alkoholia pitkään aikaan. Eikä multa papereita enää kolmekyppisenä ainakaan kysytty.
Heinäkuussa Valintatalossa siideriä ostaessani.
Pyydettiin viime viikolla kun tilasin oluen ravintolassa (!), tosin mulla on nuorempi mies joka oli mukana eli ehkä se vaikutti asiaan. Sitä ennen 4kk sitten kun yritin ostaa kaksi olutta Lidlistä. Kun ei ollut henkkareita mukana, eivät antaneet ostaa. Se oli jo kyllä huippu.
t. 38v.
turha antaa asian nousta hattuun
uusi alkoholilaki vaatii myyjää kysymään kaikilta jotka ovat 30v tai alle..
En muista onko mulla ikinä kysytty aikuisiällä papereita!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:01"]
turha antaa asian nousta hattuun
uusi alkoholilaki vaatii myyjää kysymään kaikilta jotka ovat 30v tai alle..
[/quote]
No sitä minä sanoinkin että on yleistynyt, kiinnostaa vaan kun alkaa mennä hulvattomaksi tämä homma.
ap
Vuosi sitten, kun olin 45 v. Tapahtui kirkkaassa päivänvalossa.
Multa ei kysytty ikinä. Ei edes 17 ikäisenä.
Silloin tuntui hienolta, että luultiin monta vuotta vanhemmaksi, mutta nyt ottaa päähän. Ilmeisesti näytän nyt viisikymppiset ohittaneelta.
En osta alkoholia, haluan pysyä terveenä.
Mitenkäs se alkoholin ostaminen terveytesi vaarantaa?
Eipä ole aikoihin kyselty! Näytän ihan ikäiseltäni :/
t. 45 v