Mitä teette tänään perjantaina?:-)
Minä tässä ajattelin mennä saunaan, ottaa kunnon löylyt miehen kanssa ja mennä terassille juomaan oluet, samalla katsoen kun koirat temmeltää keskenään:-) Hyvää perjantai-iltaa kaikille!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:33"]Vietän nimipäivääni.
[/quote]
Hyvää nimipäivää.
Itsekkin vietän tänään nimipäivääni.
Miehen kanssa syödään juustoja ja hedelmiä, juodaan viiniä ja saunotaan.
Tai jos kuljetusfirma tuo keittiökoneet ajoissa niin mennään mökille juustoinemme ja viineinemme saunomaan.
Lapsen kanssa kaksin kotona; Syödään makaronilaatikkoa, imuroidaan, illemmalla sit telkkua..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:33"]Vietän nimipäivääni.
[/quote]
Hyvää nimipäivää.
Itsekkin vietän tänään nimipäivääni.
Miehen kanssa syödään juustoja ja hedelmiä, juodaan viiniä ja saunotaan.
Tai jos kuljetusfirma tuo keittiökoneet ajoissa niin mennään mökille juustoinemme ja viineinemme saunomaan.
[/quote]
Kiitos!
Minä ostin koko perheelle munkkeja, olivat aivan lämpimiä ostaessani, suuria.
Luen, dataan, syön ja katson telkkua. Niin kuin kaikkina muinakin perjantaina. Yksinäinen olen.
Odotan kotona lasten kanssa miestä kotiin töistä. Kun hän tulee, lähdemme kauppaan. Kaupan jälkeen normaalit lasten iltahommat. Sitten varmaan herkutellaan miehen kanssa, juodaan viiniä ja katsotaan joku leffa tai telkkariohjelma. Myöhemmin toivottavasti sekstataan.
Vietän mukavaa iltaa lasteni kanssa saa käyn kaupassa nyt YKSIN mahtavaa (olen yh ja harvoin yksin missään :))
Ostan vanhemmalle neidin karkkipussin ja itsellenikin jotain hyvää poikani 1v 3kk saa sitten maissi naksuja ja maistella meiltä vähän jotain :) katsellaan varmaankin muutama jakso muureja jos hyvä ilma mennään vielä puistoon illalla saunaan ja ilta touhut kun poika menee nukkumaan niin katson vielä neidin kanssa jonkun leffan ainakin smurffeja on pyydetty ehkä sitte vuokraan ne ja nautitaan yhdessä :)
Eka viikko töitä loman jälkeen takana, joten todellakin nautin. Ostin spessuherkkuja eli pienen samppanjapullon ja belgialaista suklaata sekä tuoreita kukkia ja katson dvd:ltä Frendejä. Hain kirjastosta ison pinon kirjoja, joten illalla kömmin sänkyyn hyvissä ajoin hyvän kirjan kanssa.
Ihanaa viikonloppua kaikille!
Oli raskas viikko töissä. Nyt rentoudutaan ja pelaillaan perheen kesken. Illalla lasillinen viiniä ja herkkuja ja leffaa aikuisten kesken.
Huomenna päiväfestarit ja sukujuhlat. Illalla ehkä vapata ja kavereiden kanssa iltaa viettämään tai elokuviin tai muuta kivaa. Ihana tunne kun saa huomenna nukkua pikään!
Viikkosiivous on hoidettu miehen pikkurempan jälkisiivouksia lukuunottamatta, ne hoidan jahka saa hommansa loppuun.
Sitten varmaan joku drinkki molemmille kouraan, laitetaan hyvää mutta epäterveellistä ruokaa ja rentoudutaan elokuvan parissa. Illalla ehkä jotain aikuisille sopivaa :)
Käytiin rautakaupassa ja kaupassa hakemassa naksuja ja dippiä sek saunaoluet. Kohta saunaan ja sit telkkua.
Aamulla tein portaissa treenin ja kävin päivällä lounaalla hyvän ystävän ja tämän vauvan kanssa. Iltapäivällä kävin salilla ja uimassa ja nyt skypetän miehen kanssa, joka tulee kotiin reissusta sunnuntaina. Loppu illan ajattelin katsella EM-kisoja ja taikoa mustikkapiirakan. Kivasti kuluu äitiysloma tällee ennen vauvan tuloa. Kohta ei enää ehdi puuhailla omia juttuja samalla tavalla :)
Kävin jo saunassa ja uimassa. Kohta juon yhden siiderin ja katson ehkä EM kisoja. Rentouttavaa illan jatkoa kaikille. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:20"]Minä tässä ajattelin mennä saunaan, ottaa kunnon löylyt miehen kanssa ja mennä terassille juomaan oluet, samalla katsoen kun koirat temmeltää keskenään:-) Hyvää perjantai-iltaa kaikille!
[/quote]
Juon viiniä parvekkeella. Olen yksin, kun mies on omissa menoissaan.
Oikein hyvää perjantai-iltaa sinullekin. :)
Treenaan, opiskelen ja syön. Ehkä siivoan vessan ja luen kirjaa.