Saako tk:n päivystykseen mennä ilman, että sinne on soittanut?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vkl vain keskussairaalassa päivystys.
Vai niin. Kiitos tiedosta.
Saa mennä, hoitaja tekee sinulle hoidontarpeenarvion ja jos vaivasi voi odottaa huomiseen hän ohjaa sinut hakeutumaan tk:hon huomenna jos ei niin vaiva hoidetaan tänään. Minä soittaisin että ei tule ns turhaa lähdettyä.
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä, hoitaja tekee sinulle hoidontarpeenarvion ja jos vaivasi voi odottaa huomiseen hän ohjaa sinut hakeutumaan tk:hon huomenna jos ei niin vaiva hoidetaan tänään. Minä soittaisin että ei tule ns turhaa lähdettyä.
Olen soittanut, mutta numerossa ei kukaan vastaa.
Ap
En menisi, voi tulla pitkä odotus. Parempi soittaa ensin ja saada puhelinohjeet
Paitsi tietenkin jos on pää kainalossa, sitten vaan suoraan
Arkena voit mennä suoraan tk:lle. Tämän ohjeen sain kun eivät soittaneet takaisinsoittoa kuin kolmen päivän päästä.
5/15.49
Sori, vastasin otsikkoon.... pitäisi ehtiä lukemaan se viestiin *nolo*
Jos voit käy kaupungin/sairaanhoitopiirin sivulla lukemassa ohjeet ( varmaan tämänkin jo olet tehnyt)
Toivottavasti asia ratkeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyseisessä TK ssa ei ole päivystystä ja siellä ei ketään vastaamassa?
Jos oireet on tarpeeksi voimakkaat tai hankalat niin tietysti voi. Ei mahdollisessa hätätilanteessa tarvitse jäädä odottamaan, että vastataan/soitetaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyseisessä TK ssa ei ole päivystystä ja siellä ei ketään vastaamassa?
On. Pääsee kuuntelemaan vaan lausetta "vastaamme puheluusi mahdollisimman pian". Takaisinsoittoa ei viikonloppuisin ole.
Ap
Soita 116117 päivystysapu. Arvioivat tilanteesi ja tarpeen vaatiessa konsultoivat lääkäriä. Saat ohjeet, pitääkö lähteä päivystykseen vai odottaa huomiseen.
Meillä on vkl vain keskussairaalassa päivystys.