Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä yllätysvieraista!

Vierailija
15.08.2014 |

Mua ottaa niin aivoon kaikki yllätysvierailijat, voisivat soittaa ennen kuin tulevat kylään. Asunnossani ei ole mitään salaista ja aina on siistiä, mutta ei ole kivaa jos joku on ilmoittamatta oven takana. Olen saattanut juuri herätä, tullut suihkusta tai on joku kiva leffa kesken jne. Puhelin on keksitty, sillä voi soittaa ja tiedustella sopiiko poiketa. Joillekin ei vain mene jakeluun sitten millään...   :(

Teen raskasta työtä ja varsinkin viikonloppuisin haluan olla ihan keskenäni. Eiköhän juuri silloin joku koputtele oveen jo 9-10 aikaan aamulla! Viimeksi kun oveeni koputettiin, en mennyt avaamaan. Mitä mieltä te olette yllätysvieraista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mäkään. Nykyään en enää avaa ovea.

Vierailija
2/2 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää kauheasti. Vaikka olen yrittänyt opetella suvaitsemaan sitäkin sittemmin kun muutimme maalle. Täällä se on vielä joillain ihan tapana. Olen oppinut pitämään pullaa pakkasessa ja edes jonkun osan kämpästä siivollisessa kunnossa:) Kyllä tähänkin tapaan tottuu, mutta joskus iltaisin kun perheen pitäisi päästä jo nukkumaan niin se on ollut vaikeaa jos vieras ei älyä lähteä. Olen senkin vaan opetellut sitten sanomaan, että nyt meillä käydään yöpuulle että lapset jaksavat aamulla- jos tykkäsit pullista niin otatko pari mukaan kotiinviemisiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä