Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotto ja tilisiirto

Vierailija
01.08.2021 |

Minulla on voimassa oleva palkan ulosmittaus. Minulta ei ole tiedustelu edes tilinumeroa. Minulla pitäisi ostaa uusi pyykikone ja äitini haluaisi siirtää tähän rahat tililleni. Ottaakohan ulosotto nämä rahat? Aiemminkin työttömänä ollessa on laittanut äiti rahaa ilman, että vouti on puuttunut, mutta nyt olen tosiaan töissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ulosotto mene siten, että työpaikkasi palkanlaskija pidättää palkastasi 1/3:n ulosottomiehelle tilitettäväksi eli  se siirretään ulosottoviraston tilille.

Vierailija
2/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ottaa rahat käteisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uo koske niihin rahoihin. Sinä lyhennät velkaa säännöllisesti heidän sääntöjensä mukaisesti. Jos kyse on vielä muutamasta satasesta ja sinulla on vielä esittää pyykkikoneen ostokuittikin, ei ole mitään ongelmaa. Eivätkä varmasti edes sellaisia kysele.

Vierailija
4/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä saa olla jonkin verran rahaa (en muista tarkkaa rajaa) ilman, että ulosotto vie sitä. Pyykkikoneen hinta tuskin nostaa tilillä olevaa summaa rajan yli.

Vierailija
5/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto ei tilitietoja tarkasta. Palkasta menee ulosotto automaattisesti jo ennen kuin se tilillesi tulee. Huoletta voit siis ottaa äidiltä rahaa pyykkikoneeseen. 

Vierailija
6/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uo voi ottaa myös tililtä. Tilillä saa olla 1,5 kertaa suojaosuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme