Maksaisitko enemmän koirattomasta taloyhtiöstä?
Jumaliste pännii kuunnella 8h päivittäin naapurin elukan ulvontaa ja haukuntaa eikä naapuri reagoi valituksiin meiltä muilta. Kiva tehdä töitä kotona korvatulpat korvissa,naapuri saa jatkossa maksaa mulle toimistotilat muualta.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:30"]
En. Sen sijaan maksaisin ylimäärästä siitä, että talo olisi savuton ja örvellysbileet kielletty.
[/quote]Mulle kelpaisi lapseton, elukaton, savuton talo, jossa örvellysbileet ja musiikkiharrastus olisi kielletty.
[/quote]
Täytyis naapurien tervehtiminen olla kiellettyä kans, ja puhuminen taloyhtiön alueella tottakai.
Tässä on muuten ihan loistava idea! Niitä kutsutaan muuten omakotitaloiksi!
Ja maksoin enemmän, jotta sain rauhaa. :)
Periaatteessa en koska minulla on aina ollut itsellä koira ja saatan lähivuosina sellaisen taas ottaa. Nyt tosin muutimme jokin vuosi sitten rivitaloon ja olen ollut aika järkyttynyt siitä millaista mekkalaa kahdenkin eri naapurimme koirat pitävät. Pahimmillaan ensimmäinen räkytys saattaa alkaa jo kuudelta, toisen koirat sitten jatkaa seiskalta. Yöllä puolen yön aikaankin kuuluu monesti mekkalaa. Yksi eroahdistuksesta kärsivä saattaa myös haukkua taukoamatta 45min kun omistajat lähtee. Tällainen harmittaa. Itsellä ollut hyvä tuuri kun omat koirat ei ole melunneet eikä ole ennen tuollaisia naapureita ollut. Nyt vähän harmittaa. Mukava talo ja kivoja naapureita ovat muuten. Korvatulpat ois jees mutten pienen lapsen takia voi pitää. Samaisesta syystä koirien häiritsemät yöunet aiheuttaa melkoista verenpaineen nousua aina silloin tällöin..
Meidän taloyhtiössä on koiria 50 % suhteessa asuntojen lukumäärään eikä mitään ongelmia ole.
Jos koira huutaa, eikä omistaja sille korvaansa lotkauta, niin ilmota eläinsuojeluviranomaisille. Ei terve koira muuten vaan metelöi. Raukalla on varmaan eroahdistusta.
Kyllä maksaisin. Meidän rivariin on viime vuosina tullut 7 pientä räksyttävää koiraa. Taloyhtiössä on viisi taloa, ja muissa on myös koiria, isompia ja hiljaisia! Niitä vastaan minulla ei ole mitään! Mutta kun kuuntelet kun 7 koiraa räksyttää pihalla päivät pitkät, niin hermo menee.
En, mutta lapsettomasta taloyhtiöstä maksaisin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:05"]Jos koira huutaa, eikä omistaja sille korvaansa lotkauta, niin ilmota eläinsuojeluviranomaisille. Ei terve koira muuten vaan metelöi. Raukalla on varmaan eroahdistusta.
[/quote]
Luulis et kaikkien aikusten ihmisten ois tajuntaa tän verran, mut taas yks AV-keskustelu murensi palan mun uskoa ihmiskuntaa kohtaan. :D
En, mutta tupakoimattomasta maksaisin. Koirissa ei ahdistaisi haukunta, koska uskoisin, että se ratkaistaisiin jollain tapaa kohtuuajassa. Jos naapurissani asuisi harvinaisen tyhmä koiranomistaja, jolla olisi huonosti koulutettuja ja tilastollisestikin paljon ihmisiä raadelleen rotuisia koiria, niin se olisi kyllä stressin paikka! Lastenikin turvallisuus!
MAKSAISIN MTÄ VAAN VALKOSIPULITTOMASTA TALOYHTIÖSTÄ!
Nro13. Meidän naapuri tietää koirallaan olevan eroahdistusta muttei saa sitä loppumaan. Parhaansa varmasti yrittää.
Oh, onneksi muutimme omakotitaloon. Naapurit on ystävällisiä ja tarpeeksi kaukana nyt :)
Siis minä olin nro 13 ja 22. Haha.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:26"]
,naapuri saa jatkossa maksaa mulle toimistotilat muualta.
[/quote]
*reps*
En maksaisi. Sehän olisi silloin täynnä kusipää-nipottajia!
En. Sen sijaan maksaisin ylimäärästä siitä, että talo olisi savuton ja örvellysbileet kielletty.
Koiraihmiset elukoineen omaan kerrostaloon, elukat ulvokoon siellä kuorossa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:30"]
[/quote]Mulle kelpaisi lapseton, elukaton, savuton talo, jossa örvellysbileet ja musiikkiharrastus olisi kielletty.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:31"]Koiraihmiset elukoineen omaan kerrostaloon, elukat ulvokoon siellä kuorossa.
[/quote]
Ja vanhemmat lapsineen omiin taloihinsa.