Paljon te alle 160cm naiset painatte?
Kommentit (66)
Olen noin 155 senttiä ja 55 kiloa. Ihan lukee lääkärin lausunnossa "hoikka ja hyväkuntoinen nainen". Eli tämä on ihan ok paino. Joskus nuorempana painoin jotain 47 kiloa ja olin ihan kamala luikku.
Olen 158cm ja painoa 65kg ennen raskautta, nyt raskauden aikana tippunut 5kg. Tämä nykyinen on oikein mukava paino.
Olen 160 cm ja painan 56 kg. Minulla on kaksi pientä lasta; ennen ensimmäistä raskautta painoin 51 kg. Viihdyin siinä painossa, mutta olin aika löysä - hieman isompikin lukema kelpaisi jos kropassani olisi enemmän lihasta.
159cm ja painan 42 kg. Olen mielestäni sopiva sirorakenteiseksi urheilijaksi.
159 cm, painan 51 kg. En niinkään tuijota vaakaa, peili on parempi mittari. Lihaksia kun sais enemmän niin olis hyvä. :)
153,5 cm ja 40-41 kg painan. Mulla myös tuo, että synnytyksen ja imetyksen jälkeen paino pudonnut johonkin 38-39 tienoille. Nyt olen tyytyväinen, paitsi että painoa voisi nostaa lihasmassalla vielä pari kiloa. I'm working on it.
156 cm ja nyt 61 kg (tupakoinnin lopettamisesta tuli n.10 kg painoa), pyrin saamaan painon johonkin 55 kg, niin sitten olisi hyvä.
Oikaiskaa jos olen väärässä, mutta mulla on sellainen mielikuva, että naisten ihannepaino on pituus miinus 110.
159cm ja painan 47kg. Olen aika tyytyväinen. Silloin kun on ollut enemmän lihasmassaa, painoin 55kg, siihenkin olin tyytyväinen.
157, 61 ja haluaisin painaa 56. joskus yli 20 vuotta sitten painoin 47, nyt jos painaisin saman verran, niin ei olisi paljon lihaa luiden päällä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:24"]Olen noin 155 senttiä ja 55 kiloa. Ihan lukee lääkärin lausunnossa "hoikka ja hyväkuntoinen nainen". Eli tämä on ihan ok paino. Joskus nuorempana painoin jotain 47 kiloa ja olin ihan kamala luikku.
[/quote]
Miksi niin monet sanovat "55-57 kiloa" ja lisäävät loppuun kauhean todistelun siitä, että tämä on VARMASTI ok paino, lääkärikin sanoi niin1! Kyllä kaikki terveellä mielellä ajattelevat tajuavat sen ilman mitään todistelujakin!!!
158 cm ja painan 68 eli oon lihava löllykkä. Haluaisin painaa noin 55 kg.
158cm ja 72kg. Herääminen tuli vuoden alussa kun vaaka näytti 82kg, nyt olen jo tyytyväinen tähänkin mutta ihannepaino olisi kun saisi vielä toiset 10kg pois.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:24"]Olen noin 155 senttiä ja 55 kiloa. Ihan lukee lääkärin lausunnossa "hoikka ja hyväkuntoinen nainen". Eli tämä on ihan ok paino. Joskus nuorempana painoin jotain 47 kiloa ja olin ihan kamala luikku.
[/quote]
Miksi niin monet sanovat "55-57 kiloa" ja lisäävät loppuun kauhean todistelun siitä, että tämä on VARMASTI ok paino, lääkärikin sanoi niin1! Kyllä kaikki terveellä mielellä ajattelevat tajuavat sen ilman mitään todistelujakin!!!
[/quote] Kenties menneisyydessä jotain ongelmia painon kanssa, mäkin pidin itseäni lihavana 55 kiloisena kun olin tottunut olemaan 49kg. Pitkä matka tultu ja ikä tuonut itsevarmuutta, on tultu mentyä ääripäästä toiseen ja vihdoin osaan olla onnellinen omassa kropassani. T. 55
148 cm/45 kg, tavoite on päästä takaisin 42 kiloon. Epäsäännölliset ruokailut ja ylimääräinen herkuttelu on hippasen päässyt pulskistamaan.
155 cm 45 kg. Oon aika ihanne painossa, pitäisi vähän kiinteyttää ja saada lihasta
Noin 48kg. Toivoisin painavani muutaman kilon enemmän, 52 olisi aika ihannepaino minulle. Nytkään ei ole paha tilanne, mutta tissit näyttää paremmilta kun kiloja tulee :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:24"]Olen noin 155 senttiä ja 55 kiloa. Ihan lukee lääkärin lausunnossa "hoikka ja hyväkuntoinen nainen". Eli tämä on ihan ok paino. Joskus nuorempana painoin jotain 47 kiloa ja olin ihan kamala luikku.
[/quote]
[/quote] Kenties menneisyydessä jotain ongelmia painon kanssa, mäkin pidin itseäni lihavana 55 kiloisena kun olin tottunut olemaan 49kg. Pitkä matka tultu ja ikä tuonut itsevarmuutta, on tultu mentyä ääripäästä toiseen ja vihdoin osaan olla onnellinen omassa kropassani. T. 55
[/quote]
Ei, vaan avainsana on tuo "terve mieli". Täällä kun niin moni tuntuu olevan sitä mieltä, että alipainoisuus on tavoiteltava asia. Ja ongelma painon kanssa todellakin oli tuo alipaino menneisyydessä. Tähän nykyiseen painoon olen hyvin tyytyväinen myös itse, eipä se minua haittaa, jos lääkäri nyt sattuu olemaan samaa mieltä asiasta. Se huomautus oli lähinnä vinkki näille "apua, oon 155/41 ja gauhee läski!!!!111" -tyypeille.
25 vuotta sitten painoin 45 kiloa. Nyt painan parikymmentä kiloa enemmän. Minusta ok-paino olisi MINUN IKÄISELLÄNI naisella 60 kg.