Paljon te alle 160cm naiset painatte?
Kommentit (66)
159 cm paino 65-67 kg.. Ihmeellistä etten edes pidä itseäni mitenkään lihavana, ihanne olisi kuitenkin siinä 57 kg. Vihaan ruipeloita
158.5cm ja painan 56-57kg. Tämä on hyvä paino :) Enemmänkin saisin painaa, jos paino tulisi lihaksesta eikä läskistä.
25: Niin ja lisäykseksi: ootteko te ihan hulluja ??? Mun pitusia ja painatte jonku 45?! Tai painatte vähän päälle 50 ja haluisitte vielä pudottaa ? Huhhuh :D
160 cm, 62 kg. Haluaisin painaa 57 kg. Tavoitteena jouluun mennessä, vielä viime jouluna painoin 73 kg :)
Siis miksi täällä alapeukutetaan hoikkia naisia :D Oletteko kateellisia vai mitä. Jokainen painakoon mitä painaa. Jos on lyhyt niin on usein myös luonnostaan siro ja hoikka, ei se itsessään tee kenestäkään syömishäiriöistä. Toki niitäkin varmaan joukkoon mahtuu mutta sille nyt ei kukaan voi mitään paitsi he itse. Sitten ylipainoa omaavat saavat yläpeukkuja :D Eihän siis ylipainossakaan mitään pahaa tietenkään ole, mutta kummastelen teidän logiikkaanne.
Eri asia palvoa jotain 165cm/40kg vartaloita kun alapeukuttaa normaalin painoindeksi omaavia hoikkia naisia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:35"]
Olen 159cm ja painan 75kg aivan liikaa painan tiedän sen, paino ei vaan ala tippumaan, ei sitten mitenkään...
[/quote]
Oletko kokeillut juoksua? Vuosi lenkkeilyä ja takuulla tippuu. Jos polvet ei kestä - ala vesijuosta. Ja ruuan vähentäminen/laadun parantaminen auttaa takuulla. Takuulla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:52"]
Siis miksi täällä alapeukutetaan hoikkia naisia :D Oletteko kateellisia vai mitä. Jokainen painakoon mitä painaa. Jos on lyhyt niin on usein myös luonnostaan siro ja hoikka, ei se itsessään tee kenestäkään syömishäiriöistä. Toki niitäkin varmaan joukkoon mahtuu mutta sille nyt ei kukaan voi mitään paitsi he itse. Sitten ylipainoa omaavat saavat yläpeukkuja :D Eihän siis ylipainossakaan mitään pahaa tietenkään ole, mutta kummastelen teidän logiikkaanne.
Eri asia palvoa jotain 165cm/40kg vartaloita kun alapeukuttaa normaalin painoindeksi omaavia hoikkia naisia.
[/quote]
Kyllä mua oli yläpeukutettu, vaikken ole ylipainoinen. 160/57.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:52"]
[/quote]
Enemmän alapeukutin kirjoitustyyliä ja asennetta kuin painoa. Jos 157cm pituinen painaa nyt 50 ja haluaisi painaa 40 niin toki alapeukutin, koska 40 ei ole aikuisen, lyhenkään terveen ihmisen paino millään mittarilla. Pitäisikö kannustaa näännyttämään itsensä?
Tottakai peukutan sellaista, joka on saanut yli 10 kg laihdutettua, ihan kannustukseksikin, vaikka vielä pikkuisen olisi ylipainoa.
Siksi.
158 cm. Painoni on aikuisiällä ollut vähimmillään 52 kg ja enimmillään 66 kg. Siinä 55-56 kg kieppeillä olisi minulle aika ihanteellinen, mutta tällä hetkellä painan muutaman kilon enemmän.
157 cm, aamupaino 52,9. Jossain kamalassa vaiheessa olen painanut 65, alhaisimmillaan 49 kg.
52-kiloisena tunnen oloni hyväntuuliseksi ja tasapainoiseksi. Syksyllä paino alkaa aina nousemaan aivan kuin keräisin talvivarastoa. Silloin paino kohoaan nykyään n. 54,6 kiloon. Ja juu, punnitsen painon joka aamu. Se on ainoa tapa minulle pitää se kurissa. Lihon jo ajatuksesta :/
158cm 42kg haluisin painaa sen 46kg, synnytyksen ja imetyksen jälkeen paino tippu liian alas (39kg).
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:20"]
Paljon haluaisitte painaa?
Etkö osaa kirjoittaa, vosu? "Paljon painat" "paljon haluaisitte painaa". Eihän noissa lauseiisa ole vitunkaan järkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:40"]158.5cm ja painan 56-57kg. Tämä on hyvä paino :) Enemmänkin saisin painaa, jos paino tulisi lihaksesta eikä läskistä.
[/quote]
mulla tismalleen samat mitat :)
158 ja 60kg.. 9 kiloa obn pudotettu nyt pois ja 5 olisi vielä tavoitteena saada kadotettua. Olen kyllä ihan hyvännäköinen näinkin. En pidä itseäni enää lihavana, ja ystäväni sanovat ettei tarvitsisi enää laihduttaa.