Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon harkinnut itsaria

Vierailija
15.08.2014 |

Joka päivä vaan ahdistaa kun rahat ei riitä. Tällä hetkellä oon viillelly ja oksennan, vaikka en haluaisia, välillä kun on vaan niin ahdistava olo->huono-olo. Tukia en saa tarpeeksi että pystyis elää kunnolla. Kärsin masennuksesta. En oo syöny 2 päivään kun ei oo ruokaa enkä ees tiiä Millo oon käyny suihkussa, varmaan viikonloppuna. Antakaa mulle syitä elää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laiteta pakkohoitoon. TIlanteesi kuullostaa raskaalta, on stressaavaa jos rahat eivät riitä. Ehkä voisit saada apua sen selvittämiseen, miten rahasi riittäisivät?  Luulen, että tarvitset silti muutakin apua, koska mieleesi edes tulee itsemurha. Onko sulla ystäviä, läheisiä, jotka voivat tukea henkisesti, rahallisesti? Yksinäisyys lisää pahaa oloa ja saa ongelmat näyttämään toivottomilta mitä ne eivät ole kun saa tukea. IHmistä ei ole tarkoitettu elämään ja pärjäämään yksin, vaan toisten ihmisten kanssa ja avulla. Eikä ole syytä hävetä sitä että asiat ovat huonosti. Aivan varmasti niihin löytyy ratkaisu kun vain otat askeleen ja pyydät apua. Sitä askelta ei kukaan toinen voi puolestasi ottaa. Voimia siihen!

Vierailija
2/5 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko viimeisillä voimillasi jaksaisit tilata ambulanssin ja nyt heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, hae apua! Olet tasan yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset! SE että haluat tuhota itsesi, johtuu siitä, että joku tai jotkut ovat kohdelleet sua huonosti. Kun saa osakseen arvotonta kohtelua, alkaa itsekin kohdella itseään arvottomasti, ja kääntää kaiken vihan itseään kohtaan- ja itsemurha on sen vihan huipentuma, jota jotkut muut ovat suhun laittaneet. Jossakin sun sisälläsi, tuon itsevihan alla on se arvokas, ihana ihminen jolla on oikeus ja kyky nauttia itsestään ja elämästään. Tarvitset apua että saat sen taas esiin. Nyt olet väärinkohtelun uhri, selviydyt siitä ja sulla on kaikki mahdollisuudet vielä kukoistaa tässä elämässä´!! Raha on väline, ei syy lopettaa elämäänsä!!!  Älä lopeta elämääsi siksi että joku muu on kohdellut sua huonosti, vaan opettele rakastamaan itseäsi!! Toivoa on. Soita päivystävään sairaanhoidon neuvontaan tms, ja kerro kuinka huonosti voit. Kun itse aikanaan voin todella huonosti, sain heti apua, kunnalliselta puolelta jopa! Et ole yksin, moni kokee juuri nytkin totaalista epätoivoa. Siitä pääsee pois!!

Vierailija
4/5 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari kannattaa suunnitella kunnolla, että ei satuta itseään ja herää teholla halvaantuneena.

Ehkä kuitenkin joku muu ratkaisu löytyisi.

Vierailija
5/5 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:20"]

Todellakin, hae apua! Olet tasan yhtä arvokas kuin muutkin ihmiset! SE että haluat tuhota itsesi, johtuu siitä, että joku tai jotkut ovat kohdelleet sua huonosti. Kun saa osakseen arvotonta kohtelua, alkaa itsekin kohdella itseään arvottomasti, ja kääntää kaiken vihan itseään kohtaan- ja itsemurha on sen vihan huipentuma, jota jotkut muut ovat suhun laittaneet. Jossakin sun sisälläsi, tuon itsevihan alla on se arvokas, ihana ihminen jolla on oikeus ja kyky nauttia itsestään ja elämästään. Tarvitset apua että saat sen taas esiin. Nyt olet väärinkohtelun uhri, selviydyt siitä ja sulla on kaikki mahdollisuudet vielä kukoistaa tässä elämässä´!! Raha on väline, ei syy lopettaa elämäänsä!!!  Älä lopeta elämääsi siksi että joku muu on kohdellut sua huonosti, vaan opettele rakastamaan itseäsi!! Toivoa on. Soita päivystävään sairaanhoidon neuvontaan tms, ja kerro kuinka huonosti voit. Kun itse aikanaan voin todella huonosti, sain heti apua, kunnalliselta puolelta jopa! Et ole yksin, moni kokee juuri nytkin totaalista epätoivoa. Siitä pääsee pois!!

[/quote]

Mulla ei ois tätä ongelmaa jos ois rahaa vaikka 50€ kuussa enemmän. Jos kerron jonnekkin että oon miettiny itsaria, niin laitetaanko mut jonnekkin pakkohoitoon vai mitä? Voisin ihan hyvin käydä jutteleen jossain, mutta uskon että ongelma ratkeis jos rahaa irtois vähän enemmän et mitään nappei en ehkä tartteis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi