Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihoin helteiden vuoksi

Vierailija
15.08.2014 |

Tuli joutua makeita juomia ja käytyä myös terassilla. Kaiken lisäksi käytin koko ajan väljiä mekkoja tai joustavia trikoomekkoja, joten en itse tajunnut, että vyötärön ympärys nousee. No totuus iski vasten kasvoja, kun ennen lomaa sopineet housut kiristää. En uskalla edes mennä vaakaan, mutta varmaan viisi kiloa ainakin on tullut. Syönyt olen aika normaalisti, joten ihan juomisilla ja ehkä jäätelöllä (yksi annos päivässä) nämä kilot ovat tulleet. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoit siis, koska ymmärtämättömyyksissäsi joit litrakaupalla mehua ja jääteetä. Painosi on noussut 3,5 kg, okei lasketaan kilo tuosta turvotukseen, siis läskiä 2,5 kg = 17 500 kcal = noin 43 l mehua, noin puolitoista litraa päivässä.

Valitettavasti ihan mahdollista. Kurjaa että jouduit oppimaan kantapään kautta, toivotaan että joku toinen oppii sinun kertomuksestasi. Ensi kesän helteillä suosittelen juotavaksi vettä, siitä menee jano paljon paremmin!

Pudottamiseen mennee ainakin sama aika kuin keräämiseen, jos vedät 500 kcal vajauksella = 1300 kcal/vrk viisi viikkoa, olet kiloista päässyt. Tsemppiä!

- 2

Vierailija
2/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olet ryypännyt. 5 kg läskiä = 35 000 kcal = 300 tölkkiä siideriä eli kuukauden aikana 10 tökkiä päivässä. Hyi.

Älä syytä helteitä vaan omaa holtittomuuttasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:40"]

Aika paljon olet ryypännyt. 5 kg läskiä = 35 000 kcal = 300 tölkkiä siideriä eli kuukauden aikana 10 tökkiä päivässä. Hyi.

[/quote]

En ole ryypännyt, vaan käynyt terassilla kerran viikossa ja ehkä kolmisen annosta kerrallaan. Mutta olen juonut jääteetä, tuoremehuja, limsaa...ihan liikaa. Jäätee on pahin. En ole tajunnut, kuinka paljon. Minä olen kyllä todella helposti lihovaa sorttia ja joudun jatkuvasti tarkkailemaan painoani. Jos syön pizzan, joudun koko seuraavan viikon syömään kevyesti. 

Vierailija
4/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin helteiden vuoksi. Kun piti niukkoja vaatteita, oli koko ajan tietoinen kropastaan ja siitä, ettei sovi syödä/juoda liikaa, etteivät lisäkilot näy kropassa.

Vierailija
5/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:42"]

[/quote]

En ole ryypännyt, vaan käynyt terassilla kerran viikossa ja ehkä kolmisen annosta kerrallaan. Mutta olen juonut jääteetä, tuoremehuja, limsaa...ihan liikaa. Jäätee on pahin. En ole tajunnut, kuinka paljon. Minä olen kyllä todella helposti lihovaa sorttia ja joudun jatkuvasti tarkkailemaan painoani. Jos syön pizzan, joudun koko seuraavan viikon syömään kevyesti. 

[/quote]

Vaihda jääteet oikeaan teehen, limsa rasvattomaksi maidoksi, piimäksi tai vedeksi. Pitsoja ei ihminen tarvitse ollenkaan. Tai jos haluaa sellaisella herkutella, niin pieni viipale joskus harvoin riittää. Koko pitsaa ei todellakaan tarvitse ahmia.

Vierailija
6/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:42"]

[/quote]

[/quote]

kyllä kolme alkoholiannosta on ryyppäämistä.

Vierailija
7/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin helteiden vika. Ihan omaa syytäsi tuo on? Taas koitetaan vierittää vastuu muualle...

Vierailija
8/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö no. 1: kaloripitoiset juomat pois. Noista ei saa mitään keholle hyödyllistä. Mehut, limut, alkoholi jne. Todella helppo tapa laihtua niille jotka noita litkivät.

Vierailija
9/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti myös liikkuminen oli jäänyt normaalia vähemmälle? Iso osa tuosta painonnoususta on varmaan ihan turvotusta, joka lähtee pois kun lisäät liikkumista ja nautit nesteitä poistavia ruokia ja juomia.

Vierailija
10/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin lihoin helteillä. Nyt olen kaksi viikkoa ollut tosi niukalla ruokavaliolla ja on ihan mukavasti lähtenyt Paljon oli varmaan nesteitä, kuten varmasti sinullakin, ja onneksi olen aina laihtunut helposti. 

Vierailija
11/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin turvottaa helteillä ihan kunnolla, tuntuikin kropassa ihan turpealta. Nyt kun vähän viileni niin tuntuu ja näyttääkin solakammalta.

Vierailija
12/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ok, jos tämä sanamuoto miellyttää enemmän: Loma-ajalle sattuneet helteet veivät itsekontorollin, joka yleensä on tosi tiukka. 

Vierailija
13/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä naisten ihania tekosyitä. Lihoin helteiden takia, ei ne helteet sua lihottanut vaan itse sä ne kalorit kurkustasi alas tungit :)

Vierailija
14/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Totta. Käyn salilla ja lenkillä paljon, mutta ison osan lomasta olin maalla, missä salia ei ole ja lenkille oli usein niin kuuma, että ne olivat paljon normaalia lyhyempiä. Sen lisäksi oli pois työmatkapyöräilyt, joista päivässä tulee 10 km. 

Vierailija
15/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:33"]

Tuli joutua makeita juomia ja käytyä myös terassilla. Kaiken lisäksi käytin koko ajan väljiä mekkoja tai joustavia trikoomekkoja, joten en itse tajunnut, että vyötärön ympärys nousee. No totuus iski vasten kasvoja, kun ennen lomaa sopineet housut kiristää. En uskalla edes mennä vaakaan, mutta varmaan viisi kiloa ainakin on tullut. Syönyt olen aika normaalisti, joten ihan juomisilla ja ehkä jäätelöllä (yksi annos päivässä) nämä kilot ovat tulleet. 

[/quote]

lihoit makeiden juomien, et helteiden vuoksi :)

Vierailija
16/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:55"]

No ok, jos tämä sanamuoto miellyttää enemmän: Loma-ajalle sattuneet helteet veivät itsekontorollin, joka yleensä on tosi tiukka. 

[/quote]

Sinä päätit, että syytät hellettä siitä, että päätit syödä/juoda liian kaloripitoisia ruokia/juomia. Niin ehkä sait omatuntosi äänen vaimenemaan.

Vierailija
17/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just viikon Kreetalla ja laihduin muutaman kilon. Syy: söin aamulla vain vähän tai en ollenkaan (suoraan altaaseen tai mereen, siis uimaan enkä löhöilemään), lounaaksi siinä kuumuudessa maistui salaatti ja illalla sitten kunnon liharuoka. Juomaksi vettä kaiken päivää. Tuon välimerellisen ruokavalion ja muutenkin sen elämänrytmin kun saisi tuotua omaan arkeen, niin eihän tässä ois hätäpäivää... Ja siis, oon suklaasyöppö, mutta siellä ei maistunut. Kumma juttu.

Vierailija
18/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit juonut vissyä terassilla niin kuin minäkin :D

T: - 5 kg kesän aikana, vaikka en ole jaksanut lähteä pyöräilemään helteillä kuten normaalisti

Vierailija
19/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt loman aikana ole pizzaa syönyt ollenkaan. Tuo oli vain esimerkki. Ihan tavalllista kotiruokaa kasvispainotteisesti, kuten yleensä. 

Vierailija
20/29 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohhoh, paljon oon litkuja kitannu jos kiloja (monikossa) on tullu. Multa sentään lähti 8kg. Ruoka maistu todella huonosti, en olis syöny ollenkaan ellei se nyt vaan ois vähän niinku tarpeellista. Söin kevyesti, alkoholia en todellakaan käyttänyt tippaakaan koko aikana, se kun kuivattaa. En juonut myöskään sokerilitkuja vaan kivennäisvesiä. En kyllä muillakaan kelillä mässäilyä tai sokerilitkuja harrasta. Ja väitän ettei niitä nyt helteen piikkiin voi laittaa kyllä, ihan itseäsi voit syyttää kuitenkin.