Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko blogit varhaisnaisten prinsessaleikkejä?

Vierailija
15.08.2014 |

Bloggaamisesta tuntuu olevan innostunut ja kiinnostunut lähes jokainen parikymppinen teini.

Ovatko nämä jonkinsortin prinsessaleikkejä, mitä lapsena ei saanut tarpeeksi leikittyä?

Glitteriä sekä meikkejä, muotivaatteet, kuoharilasi, fitness, karkkikulho, Pariisin matka.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:54"]

mutta jos minun pitäisi kadehtia jotakuta rikasta, kadehtisin kyllä ennemmin kunnon polleaa nousukasta tai rikkaan suvun mustaa lammasta, joka tajuaa nauttia täysin rinnoin huomisesta huolehtimatta harvinaisesta mahdollisuudestaan elää ökyelämää.

[/quote]

Oletko median aivopesemä parikymppinen? Kuulostat ainakin siltä! :DDD

Vierailija
22/48 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teini-ikään jääneitä keski-ikäisiä muijia. Hyi.

Vierailija
24/48 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä ovat! myös kaikki koirablogit ja ruokablogit! Vai mitä ap? aletaanko lokeroimaan lisää, lokeroidaanko myös kaikki ihmiset tiettyihin kategorioihin?

Vierailija
25/48 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää runkkumatskua monet blogit! Keep up the good work! T: Mies

Vierailija
26/48 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika te olette tyhmiä.[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:26"]

Amerikkalaisnaiset kuulemma suosii nykyään meksikolaista tuontiolutta kuohuviinin sijasta koska siinä ei ole niin paljon sokeria eikä hiivaa kuin kuoharissa eli on vähäkalorisempaa, vähäalkoholisempaa, ja olut pitää vatsan muuten litteänä mutta turvottaa rintoja :) Kuohari kun on hapan ja turvottaa lähinnä vatsanseutua.

[/quote]

siks just ne victorias secret mallit juo noita oluita ja tukkii sinne limeviipaleita sekaan, silloin kun juovat alkoholia : ) ainakin heidän instakuvissa.

[/quote]

Minäkin luulin ensin että tuo on jokin myytti, mutta ilmeisesti ei koska niin moni sitä juo ja kun katsoo amerikkalaisia realitysarjoja niin laihat naiset juo olutta jonka olisin kuvitellut turvottavan heitä enemmänkin, mutta ehkä se maissiolut on vähän erilaista kuin normaali olut? Joskus joku huippumalli sanoi että juo oluen ennen alusvaatekuvauksia koska se saa rinnat pullottamaan.

Siksi nuo meksikolaisoluet meinasivat loppua kesken alkukesästä koska amerikkalaisten ja eurooppalaisten naisten lisäksi japanilaiset innostuivat niistä :D

[/quote]

Vierailija
27/48 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 23:35"]

Mun mielestä toi bloggaus on kuin harrastus. Tavallisen arjen , työn, koulun tai lastenhoidon vastapainona on kiva luoda jotain kaunista ja vangita se kuviin. En ole lukenut kuin muutamia sisustusblogeja eli muista en tiedä. Ainahan on ollut ihmisiä, jotka sisustaa tai panostaa ulkonäköön. Jo meidän mummon nuoruudessa oli näitä, jotka teetti kalliita vaatteita ja kävi viikottain kampaajalla (pesettämässä ja muotoiluttamassa hiuksensa), nämäkin prinsessat pilasivat jalkansa, piikkareissa.

[/quote]

Olivat sitten valinneet aika surkeita korkokenkiä jos jalat meni pilalle!:D

kuule, oletko koskaan tullut ajatelleeksi että nainen voi käyttää myös pieniä korkoja? ja etteivät jalat välttämättä mene koroista pilalle jos käyttää vaikkapa vaan kiilakorkoja, tai vain silloin tällöin korkkareita. Eikös esim. Englannin kunigatar suosi myös pieniä korkoja? ja näyttää voivan hyvin ja kävelee ihan itse vielä tänäkin päivänä, niin että mistähän sekin johtuu kerta koroista tykkäsi. Ymmärrän kyllä etteivät jalat kestä jos joka päivä on jalassa 15cm korot, mutta kun muutakin löytyy. Jotenkin niiiiin suomalaisen katkeraa käytöstä arvostella  "korkokenkänaisia". Olin vuosi sitten Välimerellä maassa, jossa perheen äideilläkin näki ruokakaupoissa korkokenkiä, eivätkä olleet mitään "prinsessoja". Niin että voi sitä pukeutua miten haluaa, olematta "teiniprinsessa", kapeakatseista ajatella noin.

Vierailija
28/48 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiop!

Vierailija
29/48 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö blogia voi lukea just kuin hyvää hömppäkirjallisuutta, pelkkänä satuna ja tarinana?

Vierailija
30/48 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/48 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:02"]

Olivat sitten valinneet aika surkeita korkokenkiä jos jalat meni pilalle!:D

kuule, oletko koskaan tullut ajatelleeksi että nainen voi käyttää myös pieniä korkoja? ja etteivät jalat välttämättä mene koroista pilalle jos käyttää vaikkapa vaan kiilakorkoja, tai vain silloin tällöin korkkareita. Eikös esim. Englannin kunigatar suosi myös pieniä korkoja? ja näyttää voivan hyvin ja kävelee ihan itse vielä tänäkin päivänä, niin että mistähän sekin johtuu kerta koroista tykkäsi. Ymmärrän kyllä etteivät jalat kestä jos joka päivä on jalassa 15cm korot, mutta kun muutakin löytyy. Jotenkin niiiiin suomalaisen katkeraa käytöstä arvostella  "korkokenkänaisia". Olin vuosi sitten Välimerellä maassa, jossa perheen äideilläkin näki ruokakaupoissa korkokenkiä, eivätkä olleet mitään "prinsessoja". Niin että voi sitä pukeutua miten haluaa, olematta "teiniprinsessa", kapeakatseista ajatella noin.

[/quote]

Se nyt on kyllä vaan ihan fakta, että korkokengät ja ylipäätään mitkä vaan kengät, joissa on korotettu kantaosa (eli lähes kaikki kengät) eivät tee hyvää jaloille ja keholle muutenkaan. Ne vääristävät jalan luonnollista liikerataa, luonnollista askellusta, estävät kehon kineettistä ketjua toimimasta oikein ja rappeuttavat monien jalkojen pienten lihasten ja nivelten kuntoa. Korollisella kengällä esim. akillesjänne ja pohjelihas lyhenee, askellus on kantapäävoittoista harppomista jne.

Eri asia jos joku haluaa niitä käyttää ja pitää niitä mukavina ja hienon näköisinä -se ei silti poista sitä faktaa, että hyvää ne eivät tee.

Aiheeseen liittyvä havainnollistava linkki: http://www.quittingsitting.com/why-standing-barefoot-is-healthier/

Vierailija
32/48 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 14:29"]

Blogit ovat pelkkiä narsistien tuotoksia. Piste.

[/quote]

AMEN to this!

Vierailija
33/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua lisää!

Vierailija
34/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun blogi ei todellakaan oo mtn laukun esittelyä ja sen kotiuttamista, shamppanjaa, tai puuropusseja.

t. huostaanotettu teini

Vierailija
35/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika hatara kuva blogimaailmasta. Kuten myös aloittajalla.[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:11"]

Aikuispissikset nobody-wannabet bloggaa ja esittelee "elämäntyyliään" liioitellusti.

Sivistyneet akateemiset hyvistä suvuista tulevat eivät varmasti bloggaa koska heidän pidettävä matalaa profiilia.

[/quote]

Vierailija
36/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki blogit ovat muotiblogeja.....

Vierailija
37/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea noita tyhjäpää blogeja. 

Vierailija
38/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin lukee sun blogia. Voisiksä linkata sen tänne?

Vierailija
39/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi, blogi, blogi, blogi..... Ja vielä kerran blogi. Mä olen täällä ihan punaisten näppylöiden täplittämä. Täplä tulee aina sanasta blogi.

Yritin eilen löytää MIELENKIINTOISEN blogin. Kaikki olivat valkoisella pohjalla, harmaalla lisävärillä. Tekstityyppi koukero tai ainakin sellainen, että mahdollisimman vaikea lukea. Kuvia alkoholipulloista ja -laseista, kahvi- ja teekupposista, niistä macaroons vai mitä hemmettiä ovat!, kynsilakoista, merestä, järvestä, valkoisista kodeista joissa vähän rottinkia ja tähtityynyä. Jatkanko mä? Ai niin ja joku huippudesignerin kahvipöytäkirja.

Olen onneton. Mulla ei ole mitään tuollaista. Edes kulissiksi. Ja Pariisiinkaan ei ole mitään asiaa. 

Vierailija
40/48 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parikymppinen teini" miten parikymppinen voi olla vielä teini? tuolla ajattelutavalla keski-ikäiset ovat varmaan sitten jo mummoja? säälittävää nimittelyä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän