Toimistosandaalit (ja seisomapöytä)
Sain vihdoin sähköpöydän töihin ja nyt seison yli puolet työpäivästä. Minulla on 12v vanhat Birkenstockin tms terveyssandaalivalmistajan keskivertorumat sandaalit työjalkineina, mutta nyt haluaisin ostaa uudet, joissa olisi vielä parempi seistä. Haluaisin siis, että niissä olisi vähän (2,5-4 cm) korkoa, jotta seisoma-asento olisi parempi. Mistä sellaisia saa? Netistä olen yrittänyt etsiä, mutta ihan samanlaisilta lättänöiltä vaikuttavat kaikki (esim Birkenstockin 100+ mallia).
Kommentit (6)
Minä löysin mieleiseni ihan Prismasta. Ne on jonkin sortin terveyssandaalit, muttei mitään tunnettua merkkiä. Neutraalin tummanruskeat, korkoa 3-4 cm ja pehmeä pohja jonka päällä jaksaa seistä ilman että jalkapohjat puutuu. Olen kyllä käyttänyt muutenkin aina mitä vaan mukavia kenkiä, ei tarvitse välttämättä olla erityiset työkengiksi tarkoitetut vaan mitkä vaan jalassa mukavat esim. avokkaat tai sandaalit käy.
Kiitos vinkistä! Mun jalkaan ei sisätyössä käy kuin sellaiset, missä varpaatkin saa hengittää. On niin leveä tassu.
Oletko katsonut esim Riekerin sandaaleja?
Vielä suurempi kiitos vinkistä, nyt katsoin ja heillä näyttää olevan myös leveän H-lestin sandaaleja. Olen menossa Saksaan työmatkalle syyskuussa, toivottavasti ehtisin siellä shoppailemaan (yleensä en ehdi kun työpäivät venyy ylipitkiksi).
mä pidän ihan kotona scholl terveyssandaaleja on mukavat jalssa ja saa jalt hengittää esim siivotessa ja autolla ajaessa kesäisin ajan sandaaleissa autoa
Perehtykäähän hieman tuohon mitä kengän korko vaikuttaa ihmisen kävelyyn/juoksuun/seisoma-asentoon. Kummasti sairaaloissa esim. ovat hoitajat vaihtaneet johonkin mahdollisimman kevyeen ja korottomaan kenkään...feelmaxiltakin löytyy jo toimistokelpoisia..