Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella outo uni jäi vaivaamaan.

Vierailija
15.08.2014 |

Näin viimeyönä unta että tapoin miehiä. Olen elämässäni ollut vain kahden miehen kassa, ensimmäisen kanssa olin avoliitossa n. 8 vuotta, ja aviomieheni kanssa olen ollut yhdessä 14 vuotta. Koskaan ei ole käynyt mielessäkään yhdenyönsuhteet tai pettäminen, tai väkivalta. Olen tavallinen nelikymppinen perheenäiti. Olen ollut työtön pitkään, ja työpaikasta on väännetty puoli vuotta, ehkä saan ensikuussa aloittaa, sitten lapset menevät ensimmäisen kerran elämässään päiväkotiin. Yleensä olen elämänmuutosten aikaan nähnyt kauheita hampaat irtoaa- painajaisia.

Nyt unessa jostain syystä olin muka tapaillut miehiä aina melko lyhyen ajan, ja sitten jotenkin tappanut miehen ja etsinyt seuraavan. Mulla oli mielestäni joku avustaja joka oli hävittänyt aluksi ruumiita jonnekin, en tiennyt minne. Asiasta tiesi yksi ystävättäreni, ja hän vain jotenkin naureskeli asialle, ei siis ollut mitenkään järkyttynyt, vaan oli jotenkin mukana juonessa. Sitten jostain syystä se minun avustajani ei ollutkaan vienyt ruumiita pois, vaan ne ruumiit oli pakattu tavallisiin kaupan muovikasseihin, jotenkin vaan taiteltu, ja niitä oli kertynyt useita asuntoon, sitten aloin panikoida että mihin ne ruumiit oikein vien, muka jaksoin kantaa miehen ruumista kauppakassissa. Mietin siinä kaikkea, että jään ihan varmasti kiinni vaikka mihin yritän niitä piilottaa, mietin metsää jonka vanhempani omistavat ym. Sitten mietin surullisena että miten käy lapsieni kun minä joudun lopuksi ikää vankilaan. En tiedä yhtään missä mieheni siinä unessa oli. Uni oli todella ahdistava, ja onneksi jo siinä unessa aloin tajuta että en minä oikeasti ikinä olisi eri miesten kanssa ja varsinkaan tappaisi ketään, ja jotenkin tajusin että se on unta, hoin oikein itselleni että tämä on unta, ja sitten heräsin, helpottuneena että se oli vain unta, mutta inhottava olo jäi. Ja vieläkin muistan sen unen aika hyvin vaikka siitä on melkein vuorokausi aikaa.

Osaako kukaan tulkita unia, mitä ihmettä tämä voisi tarkoittaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:26"]

Vauvanpakastusuutiset ja murhainfojen lukemiset vaikuttavat uniin noin.

[/quote]

No tuosta vauvanpakastuksesta on jo aikaa, ja murhainfossa en ole koskaan käynyt lukemassa mitään. Itsellä tuli mieleen se Nynfit sarja, eikös ne siinä tappanut miehiä, mutta siitäkin on aikaa, enkä katsonut sarjaa, vain mainokset näin. Kauppakasseja tietysti joudun raahaamaan harvasepäivä. 

ap

Vierailija
2/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneuni. Venäjä hyökkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että Venäjä missään nimessä hyökkäisi Suomeen.

ap

Vierailija
4/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappo

Jos olet tapon silminnäkijänä, se merkitsee että vihaat syvästi jotain henkilöä.

Unennäkijän tappama henkilöhahmo on hänen oman, epämiellyttävän luonteenpiirteensä henkilöitymä. Hän yrittää teollaan päästä siitä eroon.

Mies

Naisen unessa mies edustaa unelmien miestä, hänen animustaan.

Epämiellyttävä mieshenkilösymboloi hänen pelkäämiään miehisiä ominaisuuksia.

Vierailija
5/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen tappamisunia usein kun elämänmuutoksiin liittyy epävarmuutta omasta osaamisesta/päätöksistä. Tuolloinkaan en ikinä näe unta varsinaisesta tappamisen hetkestä, vaan ruumiita on ja tiedän jotenkin, että ne ovat jäljiltäni.

Toisinaan kun koen huolta läheisistä, näen unia joissa kaikki on ihanasti ja yh'äkkiä menen autolleni/kotiini ja näen siellä perheenjäneniäni kuolleena / viimeisiä vetelemässä. Näissä unissa en koskaan tajua nukkuvani, toisin kuin ensimmäisessä esimerkissä.

Vierailija
6/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappounet yleisiä tääläkin. Oikeasti olen täysi pasifisti. Kukaan ei usko miten sairas unimaailmani on...

Vierailija
7/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuo sairas unimaailma pitää valvemielen tasapainoisena? Uskaltaisikohan sitä mennä nukkumaan, antaa alitajunnan purkaa paineita...

Vierailija
8/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä olen välillä katsonut voisiko unista saada selkoa http://www.hedelmapuu.com/ . ikinä ne ei avaudu mulle :|

Vierailija
9/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanpakastusuutiset ja murhainfojen lukemiset vaikuttavat uniin noin.

Vierailija
11/11 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin noita tappamisia enemmänkin symbolisena juttuna kuin esimerkkinä siitä että haluat tappaa miehiä. Kuten nro 4 ja 5 kirjoittivat, ehkä olet jonkinlaisessa murrosvaiheessa ja koetat päästä eroon jostain piirteestä itsessäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan