Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun miehen perään huudeltiin taas ikävästi.

Vierailija
15.08.2014 |

Oltiin koko perheen voimin kaupungilla ja joku törppö haukkui rasistisesti miehelleni. Ei ole ensimmäinen kerta mutta lapsille tämä oli ensimmäinen kerta kun kuulevat moista.

Mies on siis ihan kantasuomalainen kuten koko suku. Hänellä nyt vain sattuu olemaan tummanruskeat (melkein mustat ) hiukset, ruskeat silmät ja astetta tummempi iho kuin suomalaisella yleensä.

Miehenkin puolesta tuntuu tosi pahalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman idiootteja löytyy.. Koittakaa jättää ne huuteliat omaan arvoonsa :)

Vierailija
2/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja flamea/trollia/provoa pukkaa taas. Mene ap nyt hei nukkumaan, jooko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa 3? Ai jos ap:n mies olisi oikeasti ollut karvakäsi, niin sinäkin olisit tullut kauhistelemaan??

Vierailija
4/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas.

Mikä tästä tekee provon? Vai oletko itse yksi noista, jotka huutelevat rasistisesti kun vähääkään tummempi ihminen menee ohi?

Joo, yleensä ollaan jätetty ihan omaan arvoonsa tuollaiset idiootit. Nyt vaan harmitti tavallista enemmän joten päätin purkaa tänne harmistukseni. 

Vierailija
5/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuinka ikävää tuollainen on. Jossain vaiheessa oli meille ihan viikottaista huutelu ja kyllä se satutti, vaikka yritti olla välittämättä. Myös kanssaihmisten välinpitämättömyys satutti, jos vaikka ratikassa joku alkoi huutamaan, että painu helvettiin saatanan neekeri. Tuntui vain, että kaikki tuijottaa, mutta kukaan ei sano vaikkapa, että älä välitä.

Vierailija
6/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on julmia. Ku vaa opittais jokainen arvostamaa toistamme edes sen verran annetaa kaikkien elää ilman ala-arvoista huutelua. Ei semmosta ansaitse kukaan , eikä kukaan meistä ole toistaan parempi.

Vierailija
7/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotuerot, luokkaerot, ikäerot, sukupuolierot yms. aiheuttaa aina kinaa. 

Mutta voithan ajatella asian positiivista puolta; suurin osa käytännön rasismista tulee mamuista (ei-länsimaalaiset 90-100% Oslon raiskauksista ja romanit 60% Tsekin rikoksista) ja osa suomalaisista. Jos ongelmamut luulevat mieheäsi omiensa edustajaksi, he eivät uskalla huoritella tai käydä sinun kimppuusi tai miehesikään kimppuun, kun kuvittelevat miehesi suonissa virtaavan tumma ja hehkuva islamilainen tai muu Aasia-Afrikka-akselin eksoottinen veri. 

Saat siis molempien maailmojen parhaat puolet; jes!

Vierailija
8/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somput huusi pojalleni kadulla "spermanaama". Huusin perään, että palatkaa Afrikkaan, Afrikan mustalaiset. Noille ei kai saisi sanoa mitään, mutta olen päättänyt pitää puoleni, pidä sinäkin ap.

Vierailija
9/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuttu ilmiö. Mun tädin mies on kanssa ihan etnisesti suomalainen, mutta hänellä on mustat kiharat hiukset ja sellainen vaikuttava kyömynenä ja jotenkin vähän tummemman sävyinen iho (tääkin on jännä, koska ei hänellä oikeasti tumma iho oli, se on vaan ihan erisävyinen vaalea iho kuin suomalaisilla yleensä), joten hän tosiaan näyttää ulkomaalaiselta. Kuulemma kun olivat nuorempia, niin mies joutui välillä jopa tappeluihin niissä "nakkikiskajonoissa" jne., kun hänen kimppuunsa hyökättiin koska hän oli "ulkomaalainen", ja joutui kuulemaan paljon huutelua jne.

Itsellä on hieman samantapainen mutta eri juttu. Eli mun miehelle välillä huudellaan uhkauksia jne., koska se on homo. Paitsi ettei se siis tietenkään ole, se on naimisissa naisen kanssa ja sillä on kaksi lasta (mikä ei tietenkään välttämättä kerro mitään, mutta koska oon sen vaimo, niin tiedän tosiaan että se on hetero). Tän lisäksi miehet yrittää aika usein iskeä sitä, jos ollaan jossain juhlimassa, eli selvästi sekä homojen että homofoobikkojen/vihaajien homotutka värähtää mun heteromiehen kohdalla. 

Ja nää molemmat on tosiaan saaneet tajuamaan vähän sitä, millaista elämä voi olla maahanmuuttajalle tai homolle, kun pitää olla peloissaan.

Vierailija
10/10 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nää molemmat on tosiaan saaneet tajuamaan vähän sitä, millaista elämä voi olla maahanmuuttajalle tai homolle, kun pitää olla peloissaan.

Peukut tälle! Harmi, ettei suurin osa suomalaisista tule ikinä tajuamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi