Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kerrotte existä uudelle kumppanille?

Vierailija
15.08.2014 |

Miten paljon olette valmiita kertomaan ex-kumppaneistanne uudelle kumppanille ja mihin vedätte rajan kertomisessa? itse olen ajatellut etten halua puhua enää mitään existäni uusille vain toteamalla ettei ole ketään hyvää miestä osunut kohdalle, koska aiemmin kun kerroin existäni kaikenlaista niin yksi uusi kumppani (pelimies) rupesi heti matkimaan exääni ja halusi olla vielä ilkeämpi minua kohtaan kuin se aiempi tapaus. Ja kyllä tässä hän onnistui niin hyvin että luottamus miehiin meni kokonaan ja tämä exäni oli siis kaikkein ilkein ja tyhmin kaikista koskaan näkemistäni miehistä. Jotkut toiset kumppaniehdokkaat sen sijaan ovat vain ihmetelleet että onpa sikamaisia ihmisiä osunut kohdalleni, juu niin on mutta ehkä sitä ei kumminkaan kannata kaikille mainostaa. Itse kyllä haluaisin tietää paljonkin uuden kumppanin aiemmista kumppaneista mutta jos toinen on epärehellinen niin ei hän kumminkaan kaikkea kerro vaikka kuinka toivoisi, niin eikö silloin ole parempi jättää existä puhminen lähes kokonaan pois. Minua on inhottanut sellaiset exäni jotka ovat jääneet oikein jankuttamalla kyselemään millaisia exiä minulla aiemmin oli, yleensä kun suhteessa pitäisi keskittyä nykyhetkeen eikä niihin menneiden analysointiin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä. En ole puhunut sanaakaan miehelleni existäni.

Vierailija
2/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron paljon, koska exä on ollut iso osa elämääni. Seurustelimme melkein kymmenen vuotta, joista muutaman vuoden olimme kihloissakin. Minulla on eksän tavaroita vieläkin kämpillä, paljon valokuvia ja muitakin muistoja. Myös facebookissa. Aika paljon olen puhunut siitä, mitä teimme sängyssä, koska eksän kanssa seksi oli ihan loistavaa ja toivoisin nyksän tulevan yhtä hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme jakaneet lähinnä tiedon oikeista existä. Mieheni on ollu kerran naimisissa, tiedän naisen ja syyn miksi liitto kaatui, muu ei kiinnosta. Itselläni on kaksi avosuhdetta takana, mieheni tietää nämä ja syyt eroihin, ei muuta. Mielestäni entiset säädöt ja deittailut ei kuulu nykyiselle, itseäni ei myöskään sellaiset asiat kiinnosta. Vanhojen asioiden kaivelusta ei yleensä seuraa kuin mielipahaa.

tiedän monia, varsinkin naisia, jotka ovat esim. Stalkanneet miehen exiä facebookista, lukeneet vanhoja inboxketjuja, kaivaneet vanhoja valokuvia tai halunneet tietää liikaa existä. Ikinä en ole nähnyt, että siitä olisi seurannut mitään hyvää.

Vierailija
4/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tarkkaan, että "miten paljon", mutta en seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei voi kertoa mitään entisestä elämästään. Sellainen ei herätä luottamusta, että toinen osaisi hoitaa eteen tulevia ongelmia muuten kuin vetäytymällä ja teeskentelemällä, ettei mikään vaivaa. 

Vierailija
5/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:04"]

Kerron paljon, koska exä on ollut iso osa elämääni. Seurustelimme melkein kymmenen vuotta, joista muutaman vuoden olimme kihloissakin. Minulla on eksän tavaroita vieläkin kämpillä, paljon valokuvia ja muitakin muistoja. Myös facebookissa. Aika paljon olen puhunut siitä, mitä teimme sängyssä, koska eksän kanssa seksi oli ihan loistavaa ja toivoisin nyksän tulevan yhtä hyväksi.

[/quote]

Järkyttävää...

Vierailija
6/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytännössä mitään ole tullut kerrottua, oikeastaan vain se kuinka pitkään asuimme yhdessä. Ei ole nykyinen kysellyt ja mitäpä sitä sitten kertomaan. Hänen existään en tiedä mitään, hän ei ole halunnut kertoa ja se on minulle ok. Jotkut naiskaverini saivat slaagin kun kerroin ettei olla existä puhuttu, mutta en kyllä tiedä miten se meidän suhdetta voisi parantaa että niitä alettaisiin ruotia.

Vierailija
7/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on ihan normaalia puhua eksään liittyvistä asioista, esim. mä jaoin sen ihmisen kanssa kuitenkin 10 vuotta elämästäni, tuntuisi luonnottomalta väistellä häntä jatkuvasti puheessa. Kuin joku suuri virtahepo olohuoneessa olisi. :P Eron syyt on myös minusta ok mainita, kyllähän se vaikuttaa väistämättä ajatuksiin parisuhde-elämästä ja noin. Mistään seksijutuista sitten ei todellakaan ole asiallista puhua. 

Vierailija
8/8 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:06"]

Kyllä mun mielestä on ihan normaalia puhua eksään liittyvistä asioista, esim. mä jaoin sen ihmisen kanssa kuitenkin 10 vuotta elämästäni, tuntuisi luonnottomalta väistellä häntä jatkuvasti puheessa. Kuin joku suuri virtahepo olohuoneessa olisi. :P Eron syyt on myös minusta ok mainita, kyllähän se vaikuttaa väistämättä ajatuksiin parisuhde-elämästä ja noin. Mistään seksijutuista sitten ei todellakaan ole asiallista puhua. 

[/quote]

Miksi ei voisi mainita jotakin seksiin liittyvää? Aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan ja on sanomatta selvä, että sitä seksiä on harrastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän