siis mitä sille tauskille on tapahtunut?
Kommentit (12)
Ehkä se suututti itseään isomman muijan...
En tiedä, eikä oikeastaan edes kiinnosta :)
Mutta sen verran pakko sanoa, että ukko on ihan juopon tmv. näköinen --> oletettavasti pyörii ties missä porukoissa --> ei mikään ihme jos tulee känää ja saa köniinsä.
Esimerkkinä vaikka Matin ja Mervin taannoinen "puukkohippa", ei varmaan olisi tapahtunut jos molemmat olisivat olleet selvinpäin...
Tommosen akkain hakkaajan on ihan terveellistä saaha kunnolla turpaan vaikka kerran viikkoon.
Hyvä hyvä jos joku on tirvassu, toivottavasti kunnolla!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:10"]
"... Minä schwein, ei luut sun huomiseen tuu kestämään ..."
[/quote]
Ai jai xD
Ihan paras pitkään aikaan XD Oon varmaan kuullukin joskus, mutta toimii kirjotettuna paremmin. Kiitos! Jotain iloa Tauskistakin!
Näittekö sen ohjelman yks ilta, missä se meni naimisiin jonkun kauniin nuoren somalitytön kanssa?Olivat jossain päin afrikkaatän tytön kotikunnassa jossa tytön harras muslimiperhe asuu.Meni naimisiin, muttei saanutkaan tyttöä suomeen, näin luki lopputeksteissä.Inhotti ajatella että vei sen tytön neitsyyden(vihjaili siitä kameroille ennen häitä)ja häipy.Oikea sika!
Kuulemma Tauski sai Hämeenlinnassa pataansa. Edellisen kerran sen väkivaltaisista hippasista uutisoitiin muistaakseni pääsiäisen aikoihin.
Luuvitonen heiluu, Tauski on välillä antajapuolella ja toisinaan saajapuolella. Karma laki.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014030318090575_vi.shtml
Surulliseksi asian tekee se, että hänelläkin on lapsia jotka joutuvat väkisin kärsimään isästään ja tämän maineesta. Oman lapseni kautta tunnen yhden heistä, ja pahaa tekee kaikki kommentointi hänen puolestaan.
Kaiholla muistelen erästä lentomatkaa, jolloin Tauski seisoi edessäni vessa-jonossa. Teini-glitteripaitoineen ja kaulakoruineen.
"... Minä schwein, ei luut sun huomiseen tuu kestämään ..."