Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa elokuu ja helteetkin loppuivat

Vierailija
31.07.2021 |

Haikeeta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa

Vierailija
2/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä kääntyy loppupuolelleen. Se on ikävää. Edessä on pitkä ja pimeä syksy ja sitäkin pimeämpi talvi. Tulee loskaa, märkää, kylmää, kuraa, ainaista pimeyttä. Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on mielivuodenaikani.

Vierailija
4/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, havahduin asiaan tänään. 

Loppukesä alkaa. Koulut alkavat jo parin viikon päästä. 

Vierailija
5/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varsinaiset helteet loppuivat.

Mutta paikoin sää on edelleen tosi lämmin.  Ja erittäin kosteaa, vaikka ei sadakaan.

Se mikä tekee helteistä monille sietämöntä on juuri se kostean kuuma ilma.

Se tekee väsyneen ja uupneen olon, hiostaa koko ajan nestevajausta voi tulla.

Vaikka lämpöä olisi vai n 23 astetta, mikä ei ole hellelukema, mutta sää kosteaa, se edelleen tuntuu joillekin ihmisille hankalalta ja uuvuttavalta ja hiki valuu kehosta.

Olen henkilökohtainen avustaja ja tämän olen huomannut eräästä asiakaasani.

Hän voi parhaiten säällä, jolloin kosteus alhainen, tuulee kivasti ja asteita n. 20 pikkasen päälle.

Ei hikoile tuolloin runsaasti, on virkeämpi ja ruokakin maistuu hyvin.

Vierailija
6/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun huomenna alkaa syksy ja illat pimenee <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Niin upeaa!

Vierailija
8/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan noin 20 asteen molemmilla puolilla tulevina viikkoina. Juuri sopiva lämpötila, kun on hyvä ulkoilla ja lenkkeillä, mutta on kuitenkin vielä lämmintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä jatkuu. Kesä.

Vierailija
10/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te saa tarpeeksi sitä pimeyttä kun sitä sitte riittää, riittää....? Ei tartte alkaa hokemaan keskellä kesää. Ilon pilaajat!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan syksy upeaa aikaa, tykkään syksyn tuoksusta.

Se vaan harmittaa, kun pimeä tulee aina vaan aikaisemmin.

Tykkään kuljeskella koiran kanssa metsäpoluilla.

Vierailija
12/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit auringonlaskut ja raikas ilma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteitä voi vielä tulla ihan lokakuun alkuun asti, tosin yölämpötilat alkavat pikkuhiljaa kyllä laskea jo syyskuun aikana.

Vierailija
14/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlakuu monin syin ja tavoin. Ei tiedä löytääkö sadetanssin vai heittäytyisikö viljapellon laitaan ja laulaisi Eino Leinon Nocturnea, vaikka se koulun laulunumero on tasan viisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä kääntyy loppupuolelleen. Se on ikävää. Edessä on pitkä ja pimeä syksy ja sitäkin pimeämpi talvi. Tulee loskaa, märkää, kylmää, kuraa, ainaista pimeyttä. Ei hyvä.

Ihanaa! En malta odottaa talven ja Joulun tuloa :)

Vierailija
16/16 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on kesä kuukausi syksy alkaa syyskuussa.

Eurooppassa loma kausi on elokuu😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan