Huomenna alkaa elokuu ja helteetkin loppuivat
Kommentit (16)
Kesä kääntyy loppupuolelleen. Se on ikävää. Edessä on pitkä ja pimeä syksy ja sitäkin pimeämpi talvi. Tulee loskaa, märkää, kylmää, kuraa, ainaista pimeyttä. Ei hyvä.
Jep, havahduin asiaan tänään.
Loppukesä alkaa. Koulut alkavat jo parin viikon päästä.
Juu, varsinaiset helteet loppuivat.
Mutta paikoin sää on edelleen tosi lämmin. Ja erittäin kosteaa, vaikka ei sadakaan.
Se mikä tekee helteistä monille sietämöntä on juuri se kostean kuuma ilma.
Se tekee väsyneen ja uupneen olon, hiostaa koko ajan nestevajausta voi tulla.
Vaikka lämpöä olisi vai n 23 astetta, mikä ei ole hellelukema, mutta sää kosteaa, se edelleen tuntuu joillekin ihmisille hankalalta ja uuvuttavalta ja hiki valuu kehosta.
Olen henkilökohtainen avustaja ja tämän olen huomannut eräästä asiakaasani.
Hän voi parhaiten säällä, jolloin kosteus alhainen, tuulee kivasti ja asteita n. 20 pikkasen päälle.
Ei hikoile tuolloin runsaasti, on virkeämpi ja ruokakin maistuu hyvin.
Ihanaa kun huomenna alkaa syksy ja illat pimenee <3
Näyttäisi olevan noin 20 asteen molemmilla puolilla tulevina viikkoina. Juuri sopiva lämpötila, kun on hyvä ulkoilla ja lenkkeillä, mutta on kuitenkin vielä lämmintä.
Ettekö te saa tarpeeksi sitä pimeyttä kun sitä sitte riittää, riittää....? Ei tartte alkaa hokemaan keskellä kesää. Ilon pilaajat!!!!!
Onhan syksy upeaa aikaa, tykkään syksyn tuoksusta.
Se vaan harmittaa, kun pimeä tulee aina vaan aikaisemmin.
Tykkään kuljeskella koiran kanssa metsäpoluilla.
Kauniit auringonlaskut ja raikas ilma
Helteitä voi vielä tulla ihan lokakuun alkuun asti, tosin yölämpötilat alkavat pikkuhiljaa kyllä laskea jo syyskuun aikana.
Juhlakuu monin syin ja tavoin. Ei tiedä löytääkö sadetanssin vai heittäytyisikö viljapellon laitaan ja laulaisi Eino Leinon Nocturnea, vaikka se koulun laulunumero on tasan viisi.
Vierailija kirjoitti:
Kesä kääntyy loppupuolelleen. Se on ikävää. Edessä on pitkä ja pimeä syksy ja sitäkin pimeämpi talvi. Tulee loskaa, märkää, kylmää, kuraa, ainaista pimeyttä. Ei hyvä.
Ihanaa! En malta odottaa talven ja Joulun tuloa :)
Elokuu on kesä kuukausi syksy alkaa syyskuussa.
Eurooppassa loma kausi on elokuu😎
Ihanaa