Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusavuttomat

Vierailija
14.08.2014 |

Onko täällä ketään muuta uusavutonta mun lisäksi? Mä en yksinkertasesti osaa tehä asioita joita "pitäis" osata tai jotka kuuluu sellasii perusjuttuihin.. Mä en osaa:

- tehä ruokaa ( yritän joka päivä, ei onnistu)

- ommella nappeja tms verhojen niitä käänteitä(?)

- pestä pyykkiä oikein, aina on joko kutistunu tai värjäytyny tai menny joteki kieroks, vaik oon pessy 40 astees ja samanvärisiä. Pesen tästö syystä pyykit nykyään käsin

-ajaa autoa kunnolla, vaikka kortti ollu jo kohta 4 vuotta

-paikata pyöränkumia

- maksaa laskuja järjestelmälisesti

tässä muutana esimerkki, listaa vois kyllä vielä jatkaa.. Oon 24 v ja asun omillani.. Vaikka kuinka joka kerta ku alan esim tekee ruokaa nii aatelen et nyt onnistuu ni ei.. Joku menee Aina mönkään. Ahdistaa ja ärsyttää ettei osaa mitääb kunnolla. Ja samalla hävettää oma avuttomuus, nää kuiteki on sellasii juttui jotka tavallaa pitäis osata tehä, mut mulla ei vaan taidot riitä! Oikeesti, onks muut tän ikäset näin avuttomia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla parikymppinen.

Vierailija
2/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 18:10"]Taidat olla parikymppinen.

[/quote]

Joo oon 24, niiku tekstissä lukee.. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan vaan perfektionistu ja oma työnjölki ei kelpaa. Hyvä että kuitenkin yrität, vain yrittämällä voi oppia!

Ja minullakin joskus ruoka epäonnistuu tai ommel ei mene suoraan, napin osaan sentään ommella mutta kyllä sekin joskus voi ollan millin liiian oikealla, pyörän kumia en ole vaihtanut, mutta jos se täytyisi tehdä niin  ei kun tuumasta toimeen. Jos jokin asia ei onnistu, otan selvää googlettamalla, googlelka voi kasvattaa todelka paljon tietoa ja taitoa monissa asioissa.

Olen moniosaaja ja jos jotain en osaa  opettelen!

Vierailija
4/4 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitus virheistä, minulla on adhd enkä jaksa keskittyä...