Kuka on sun julkkisihastus?
Kuka julkkismies tai nainen vie sulta jalat alta?
Kommentit (200)
Tää on kyllä niin teini-iän juttuja, että ei sellaisia enää nelikymppisenä. Ihailla voin kyllä moniakin niin naisia kuin miehiäkin.
Mitch McConnell
Valta on seksikästä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 20v mies opiskelen rakennussuunnittelua. Olen jotenkin ihan myyty Sanna marinille. Ikäeroa meillä on en silti koe häntä äidilliseksi vaan ihan älyttömän kuumaksi ja kiihottavaksi naiseksi.
En usko. Olet persu joka hakee sannasta äitihahmoa.
Travis Fimmel. Ne silmät saa ihon kananlihalle hyvällä tavalla. VilleGalle on kanssa jotenkin symppis ja herttainen, pilke silmäkulmassa oleva vaikka niin nuori onkin itseeni verrattuna.
Ei ole sellasta kun on jalat maassa.
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill noiturin roolissa sarjassa Witcher. Koskaan ennen en ole pitänyt hänestä sen kummemmin, mutta tuo rooli osui ja upposi.
Tiedäthän, että Noitureita ei ole olemassa eikä siten voi olla julkkiskaan. Tää on sun hahmoihastus, eikä julkkisihastus.
Tarkkana siellä!
T. Nipottaja
Vierailija kirjoitti:
Travis Fimmel. Ne silmät saa ihon kananlihalle hyvällä tavalla. VilleGalle on kanssa jotenkin symppis ja herttainen, pilke silmäkulmassa oleva vaikka niin nuori onkin itseeni verrattuna.
VilleGallessa on paljon jotain ihanaa. Mä olen aina hurmoksessa, kun saa kuunnella hänen pidempää jutusteluaan, etenkin jos on yksin. Vain elämäät, Maria Veitola + haastatteluita.
Se katse, miten hän katsoo toista ja on läsnä ja kuuntelee ihmistä. <3
Kape Aihinen. Pelastaa perheen keittiöt. Hyvä Ruoka parempi mieli. Meidän keittiö pitäisi kaapata myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VilleGallessa on paljon jotain ihanaa. Mä olen aina hurmoksessa, kun saa kuunnella hänen pidempää jutusteluaan, etenkin jos on yksin. Vain elämäät, Maria Veitola + haastatteluita.
Se katse, miten hän katsoo toista ja on läsnä ja kuuntelee ihmistä. <3
Allekirjoitan tämän! Voisin kuunnella hänen ääntään iltasaduksi ja muutenkin aina.
Onnekas nainen joka hänet saa.
nro 62
ps. Missä näkee sen Maria Veitola jakson olen yrittänyt Googletella jo ainakin vuoden onnistumatta.
VilleGalle <3
Ei ole Seiska uutisoinut tammikuun jälkeen hänen naisestaan joten toivo elää!!!!
Kun räppikaverikin saa kohta vauvan, voisin niitä vauvahommia harjoitella tämän Vikidin kanssa.