Työpaikaltani jäi sairauslomalle mies joka pyöräilee jopa 200 kilomeriä päivässä
Ei muka jaksanut töissä mutta urheilee saman ajan vuorokaudessa mitä oli töissä. Mitä mieltä?
Kommentit (15)
Niin siis onko hänen työtehtävänsä pyöräily vai miten nämä liittyvät toisiinsa?
Syönyt jauhenlihaa. Saigon on oikeutettu.
200 km päiväpyöräilyt kuulostavat pakkomielteeltä tai riiippuvuudelta.
Niin?
Pitäisikö lukkiutua kotiin itkemään?
Vai jäikö saikulle, kun kunto oli huono?
Vierailija kirjoitti:
200 km päiväpyöräilyt kuulostavat pakkomielteeltä tai riiippuvuudelta.
Niin. Samaa ajattelin.
No kaheliltahan toi kilsa määrä kuulostaakin😮
Vaan ajan kysymys milloin kuuluu🚑
Puu-Paa, Puu-Paa
Jos tosiaan noin paljon pyöräilee päivässä niin ei mikään ihme ettei jaksa töissä.
Henkisesti sairas pyöräilyaddikti. Tarvitsee terapiaa. Miten pääsette eroon? Kuvia ja videoita pyöräilystä ja tarjous, josta ei voi kieltäytyä.
Voi minäkin lähden pyörällä tuntikausiksi. Nytkin vielä reissun päällä. En välttämättä polje, kuin Max 20-30km päivässä. Usein en sitäkään.
Istun nytkin pöydässä syömässä.
Kaikki varmaan luulevat että olen himopyöröilijä, kun poistun pyörän kanssa tuntikausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi minäkin lähden pyörällä tuntikausiksi. Nytkin vielä reissun päällä. En välttämättä polje, kuin Max 20-30km päivässä. Usein en sitäkään.
Kaikki varmaan luulevat että olen himopyöröilijä, kun poistun pyörän kanssa tuntikausiksi.
Polje??? Mitä murretta sä puhut 😂😂😂😂😂😂
Huono työpaikka?
Hyvän työpaikan perässä jaksaa vaikka 500km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan luulevat että olen himopyöröilijä, kun poistun pyörän kanssa tuntikausiksi.Polje??? Mitä murretta sä puhut 😂😂😂😂😂😂
Täh? Kyllä se taitaa olla ihan yleiskieltä että pyörällä poljetaan.
Jos on mielenterveyssyiden takia sairauslomalla, tuohan osoittaa sen, että yrittää tosissaan kuntoutua. Hatunnoston arvoista!