2+ Mitäs nyt- palstan modet
Ovat valinneet palstalta suosikkinsa jotka saavat rellestää mielinmäärin, ja jos nämä suosikit käyvät jonkun kimppuun saa tämä kiusattu bannin. Reilua?
yksi tälläinen kullinnuppu on ..aha...... joka saa vaikka vittunsa räväyttää kuvassa näytölle niin häntä kehutaan, mutta jos joku sattuu sanomaan hänelle niin saa heti bannin.
Eilen illalla kyseinen nikki uhkaili erästä mustaa, mm. sanomalla että saunan takana on tilaa ja kyseinen mustanikki sai bannin. REILUA?
Kommentit (13)
Tosta näette hyvin mitä meno olisi jos naiset toimisivat yhteiskunnassa lainvartijoina ja päättäjinä.
Sama menohan täälläkin on. Kuulun itse niihin, jotka saavat jatkuvasti banniavarsinkin yhdeltä tietyltä ihmiseltä, vaikka olen yrittänyt olla mukana palstan siistimistalkoissa. Riittää, että olen eri mieltä kirjoituksesta, joka onkin moden käsialaa. Yleensä se selvää vasta, kun hän suutahtaa ja taaskin palsta ilmoittaa 404:sta.
Ja tästä vaahtoaminen auttaa täällä miten... ?
Siirry sinäkin tänne niin on mukavampaa, kaikki yhtä anonyymeja ilman rekisteröityneiden sisäpiirejä ja "suosimisia" jne. :)
t: entinen mitäsnyt-vakkari
Jep, minullakin on ollut 404 päällä jo varmaan puoli vuotta. Kiitos vääränlaisen puolue- ja mediakriittisyyden. Sanoma-konsernin lehtien linjaa ja toimittajien osaamista ei saa arvostella :D
3, ei auta. Suosimissysteemi toimi ihan samalla tavalla täälläkin.
Valintakysymys. Itellä sellaset systeemit, ettei pysty bannaamaan.
Tämä on vielä enemmän perseestä. Tykkään enemmän kun voi rekisteröityä. Ja tämä palsta on vielä enemmän täynnä lehmiä joilla ei ole senkään vertaa aivoja kuin plussalla.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:53"]Tämä on vielä enemmän perseestä. Tykkään enemmän kun voi rekisteröityä. Ja tämä palsta on vielä enemmän täynnä lehmiä joilla ei ole senkään vertaa aivoja kuin plussalla.
[/quote]
Ne nuoria naisia.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:52"]
3, ei auta. Suosimissysteemi toimi ihan samalla tavalla täälläkin.
[/quote]
Aijaa, ei ole sattunut minun kohdalleni, vaikka välillä vähän kipakasti tuleekin väiteltyä.
3
No, toivotaan että pysyykin niin. Kun silmätikuksi joutuu, riittä yksi väärä sana, mutta moni muu syy jääkin arvoitukseksi. Riittää ilmeisesti että kasvatat lapset eri tavalla, et ole uskovainen, et karppaa, et ole samaa mieltä politiikasta (en tosin siitä juurikaan keskustele, mutta ihan tietty sakki pistää hiukan naurattamaan). Ei myöskään ole hyväksi osoittaa jotakin mehevää avausta ihan trolliksi, koska se vesittää mitä ilmeisimmin moden hienon luomuksen. Ja varsinkaan ei pidä kirjoittaa itse liian hyvää juttua, joka kiinnostaa palstalaisia. Se vie huomion kuningattarelta.
Täällä on kaiketi muitakin valvojia, mutta tuo hankala on todella hankala ja arvaamaton.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:52"]
Jep, minullakin on ollut 404 päällä jo varmaan puoli vuotta. Kiitos vääränlaisen puolue- ja mediakriittisyyden. Sanoma-konsernin lehtien linjaa ja toimittajien osaamista ei saa arvostella :D
[/quote]
Kyllä on pikkusieluista touhua. Oma kantti on niin heikoissa kantimissa, että itseluottamus horjuu pelkästä kyseenalaistamisesta. Olisiko sitten niin nuorta sakkia puikoissa, että keinot ovat vielä vähissä ja hommat hoidetaan polkemalla jalkaa.
up