Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi omakotitalon, mutta minä olen ainoa säästäjä

Vierailija
14.08.2014 |

Mies pistää kuukaudessa 300-800 elektroniikkaan. Koko ajan on uutta "harrastusta" ja ostettavaa. Itselläni ei ole yhtään harrastusta ja laitan 50€/kk säästöön ja maksan lainaa n.300€ kk ylimääräistä joka kuukausi pois. En  edes viitsi kysellä välittäjiä nykyisen myyntiin, koska ei tällä systeemilä omakotitaloa ylläpidetä. Olenkin ajatellut, että maksan lainaani noin puoleen, säästelen sillä aikaa vähän sieltä ja täältä ja ostan etelänmatkan, kun saan 1000€ kasaan. Mille kuulostaa? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehelle nuo epäksesi ja kritiikkisi hänen rahankäyttöään kohtaan? Mitä hän vastaa.

Vierailija
2/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille, että "rakas tehdään vauva, kunhan sinä huolehdit siitä". Eli tämä perinteinen mieshupakko kyseessä, joka luottaa siihen että nainen hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti noita huolettomia tuhlurimiehiä vaivaa?! Naiselta odotetaan asioita joihin ei itse edes suostu.

Vierailija
4/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä maksat teidän yhteistä asuntolainaa ylimääräisiä lyhennyksiä? Miehelle aika hyvä diili, sinä hommaat pakollisen omaisuuen ja hän hurvittelee. Jos eroatte, niin äijä saa puolet talosta josta sinä olet maksanut valtaosan. Hänen elektroniikkansa määritellään osituksessa melko arvottomaksi, joten onneksi olkoon, saat maksaa vielä miehelle talon puolikkaan uudelleen!

Vierailija
5/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vastaus on että aloitetaan sitten kun tarvitsee aloittaa säästämiinen. Tätäkin kämppää pitäisi rempata mm. neljän huoneen tapetit, koko asunnon lattia, sauna ja kylpyhuone... Ei ihan pikkujuttuja ja tällä menolla ei ole niihin ikinä varaa-> tästä ei saa kohta rahaa-> emme ikinä pääse pois.  Hän ajattelee juuri niin pitkälle että kappas palkka tuli, tänään tarvitsen uuden kännykän tai  kameran tai digibboxin tai pari cd levyä ja tv sarjaboxia sekä sekä lehtiä.... Lista on loputon

ap

Vierailija
6/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuollaisia parisuhteita. Hei haloo, on kyse kahden aikuisen ihmisen parisuhteesta, te rakastatte(????) toisianne. Teidän pitäisi pystyä puhumaan kaikista asioista. Rakkaus toista kohtaan on myös sitä ettei tuhlaa rahaa johonkin ilman että niistä on yhdessä keskusteltu. Puhu sille miehellesi, tuolla menolla on ero kohta edessä.

Vierailija
7/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostut tuollaiseen? Miksi????? Lopeta!

Vierailija
8/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

300-800 erkkiä elektroniikkaan kuussa on aika helvetisti. Ja sitten asiaan:

Teidän elämänne tavoitteet ovat erilaiset. Mies tahtoo elää tätä päivää ja sinä haluat yli kaiken, että talo on maksettu. Et ehkä hoksaa, että kun talo on maksettu, olet niin vanha, ettet jaksa enää tehdä mitään sitten kun rahaa on yli tarpeen.

Mies kuitenkin ymmärtääkseni osallistuu lainan maksuun, tämän vuoksi mies ei ole ihan tarpeeton. Pyydä remontista tarjous, ja pistä fifti-sixti prossaa siitä miehen nokan eteen, että tämän verran tarvii olla vuoden loppuun mennessä ylimääräistä tuohta remonttiin. Ja lisää: vai oletko SITÄ MIELTÄ, että remonttia ei tarvita? Jos vastaus on positiivinen tai muuta änkytystä, myy oma puolikkaasi talosta.

Vierailija
9/9 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa erilliset lainat. Näin sinä hyödyt itse siitä että maksat sitä nopeammin pois. Avioehto lisäksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä