Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvilahti Vaasa, kokemuksia?

Vierailija
14.08.2014 |

Olemme muuttamassa Vaasaan. Saimme asuntotarjouksen Suvilahdesta, suht. uudesta talosta, kuulemma asuntomessualueen tuntumasta. En ole käynyt asuntomessuilla, joten en tiedä. Olen kyllä Vaasassa käynyt usein, mutta isovanhempani asuivat keskustassa silloin ja ovat nyt molemmat jo kuollleet. Luin, että se olisi vähän huonoa aluetta, mutta niissä jutuissa puhuttiin alueen vanhuudesta ja jutut olivat ajalta ennen asuntomessuja. Aika vähän löysin googlella mielipiteitä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuja täynnä kyseiset talot. En osaa sanoa millaista meno noin yleisesti siellä on.

Vierailija
2/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ihanat ulkoilualueet, pitkiä kävelyreittejä merenrantaa pitkin. Ruokakaupat vieressä. Varmasti huonoja puoliajan löytyy mutta itse olen kokenut vain niitä positiivisia. Jos on koira niin hyvä ja metsäinen koirapuisto löytyy kävelyetäisyydeltä. Omat puolet isoille ja pienille. Vilpittömästi suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusuvilahti (lähempänä kauppoja ja koulua) on minun mielestäni ok ja se asuntomessualue on ihan ok. Mutta se Peräsuvilahti  on aina ollut vähän rauhatonta.

Monet pojan jalkkisjoukkuekaverit asuu Suvilahdessa ja hyvin viihtyvät mutta eivät taida asua ainakaan vuokrataloissa.

Vierailija
4/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toki niitä etnisellä taustallaan olevia löytyi mutta eivätpä he valtaväestöstä mitenkään eronneet käytöksellään. :) Ei ollut häiriöitä "mamuista", lapsista, koirista tai suomalaisista siinä talossa missä itse asuin. Taikka naapurikyylistä.

Vierailija
5/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed vastaaja oli siis myös toka vastaaja. :P

Vierailija
6/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvilahti on ainakin lähellä kaikkea ja ulkoilualueet kauniita. Kouluista yms. en tiedä, että onko rauhatonta.

Vierailija
7/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvilahti on ihan hyvä paikka asua, varsinkin juuri se alkupää missä asuntomessutkin oli

Vierailija
8/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinä on kaksi eläinlääkäriasemaakin heti vieressä! Se koirapuistoista puhunut.

Vierailija
9/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä muuttaisin ensin vuokralle ja vähänn "haistelisin ilmapiiriä" ennenkuin päättäisin, missä haluan asua. Vanha suvilahti alkas olla vähän ränsistynyttä, mutta ei pahasti. Riippuu ihan omasta mausta ja budjetista, missä viihdytte.

Vierailija
10/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralle toki, ei koeajalla kannata asuntoa ostaa. Mutta tämä yksi asunto on aika uusi ja saunallinen, keskustan vanhemmista samankokoisista pyydettiin samaa vuokraa. Minulla vielä niin, ettei töihin tarvitsi mennä keskustan kautta ollenkaan. Minusta ne puistikot on jotenkin pelottavia ajaa, mutta onhan niihinkin totuttava. Koiria ei ole ja olemme jo iäkkäitä, nuorin lapsi on lukion viimeisellä eikä hänen ole järkeä vaihtaa, kun on lähdössä toisaalle kuitenkin heti ensi vuonna opiskelemaan ja hyvät mahdollisuudet on päästä. Pidämme vielä tämän vanhan asunnon, niin nuori saa asua täällä. Hän on luotettava, on ollut työmatkojemme takia yksin ennenkin parin viime vuoden aikana. 

Vierailija
11/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkeissä iäkkäitä, yli nelikymppisiä siis. Lenkkeilemme paljon ja siksi tuo alue vaikuttaisi kiinnostavalta myös. 

Vierailija
12/12 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti teille tosi hyvä sijainti! Suosittelen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä