Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytötavaroiden vieminen poliisille

Vierailija
31.07.2021 |

Moi!

Onko kenelläkään tietoa siitä, onko poliisiasemalla joku luukku jonne voi dumpata löytötavaroita? Poliisiasema on auki virka-aikana, jolloin olen itse töissä toisella puolella kaupunkia. Miten löytötavan palauttaminen oikein onnistuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Täytyy kirjata ylös luovutetuksi.

Vierailija
2/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, näin vähän pelkäsinkin... Miten ihmeessä työssäkäyvien ihmisten on mahdollista toimittaa löytötavarat poliisille, kun heillä on niin huonosti toimisto auki... 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oot löytänyt?

Vierailija
4/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut tavarat vain poliisille, niihin törmää aika helposti. Aina ovat ottaneet vastaan.

Sama minulla että asemat menee kiinni ennen kuin sinne ehdin.

Vierailija
5/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, näin vähän pelkäsinkin... Miten ihmeessä työssäkäyvien ihmisten on mahdollista toimittaa löytötavarat poliisille, kun heillä on niin huonosti toimisto auki... 😕

Sanos muuta.

Kerran helsingissä löysin lompakon, sisällä ei rahaa mutta kortteja ja ajokortti.

Omistajaa en löytänyt hakemalla somesta.

Löytötavaraosasto auki tyyliin klo 13-14 jokaikinen karkauspäivä.

Tein sitten niin että leikkasin kortit palasiksi ja heitin roskiin, ettei kukaan väärinkäytä.

Vierailija
6/6 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Jyväskylässä poliisilaitoksen seinässä on sen postilaatikko, jonne laitoin löytämäni avaimen kirjekuoressa. Mukana oli lappu, jossa kerroin, milloin ja mistä avain löytyi, ja oman nimeni. Kiinni liimatun kirjekuoren molemmille puolille kirjoitin isolla: "Löytötavara." Eiköhän se saatu kirjattua järjestelmään ilman minuakin, täsmälleen samat tiedot kysytään tiskilläkin, minne olen myös löytötavaroita vienyt puljun ollessa auki. Isompia esineitä olisi vaikea palauttaa. Silloin ehkä pyörisin siinä ovella niin kauan, että joku poliisi tulisi katsomaan. Ovikelloa en muista siinä olleen.