Sara Kuivisto
Mielestäni aivan helmetin seksikäs ilmestys urheilijaksi. Varsinkin hikisenä.
Kommentit (13)
Upea urheilija, ja oli oikein ihastuttava tv-haastattelussa. Kyllä kelpasi katsoa, että siinä on suomalainen nainen.
Voisi laittaa vaatetta päälle. Dohassakin meinasi tulla kulttuurien välinen konflikti viime vuonna, kun juoksenteli alusvaatteissa pitkin katuja.
En ole kiinnittänyt hänen olemukseensa/ulkonäköönsä sen kummemmin koskaan huomiota, mutta yllätyin positiivisesti, kun näin hänet haastattelussa eilen (itse asiassa ekaa kertaa) - hänellä oli oikein miellyttävä olemus, eleet ja ääni.
Joo oikein sympaattisen oloinen! Puhkesi oikein kukkaan, kun näki hänet siinä puhumassa.
Oliko tämä se jonka mielestä suomalaisia pidetään tyhminä ja rumina? Ihan outo kommentti.
Vaikuttaa usein jotenkin kiukkuiselta, ei ole mitenkään valloittava persoona. Ihan hyvä juoksija kuitenkin, tosin hänellä alkaa olla jo ikää, joten tuskinpa tuosta enää pystyy paljoa parantamaan. Täyttää 17.8. 30 vuotta.
Upea urheilija ja vei vihdoin suominaisten 800m uusille luvuille!
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se jonka mielestä suomalaisia pidetään tyhminä ja rumina? Ihan outo kommentti.
Itsetuntojuttuja?
Mun mielestä kaikki Suomen urheilijat ovat järjestäen paljon fiksumpia kuin mitä iltapaskelehtien perusteella voisi luulla. Kivaa että sellainen menneiden vuosien jöröjukka tyyli ei enää ole päällimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikki Suomen urheilijat ovat järjestäen paljon fiksumpia kuin mitä iltapaskelehtien perusteella voisi luulla. Kivaa että sellainen menneiden vuosien jöröjukka tyyli ei enää ole päällimmäisenä.
Juu, nykyään näyttäisi pääsyvaatimuksena olympialaisiin olla itkun tuhertaminen kuin Vain elämäässä ikään.
Olen Sara Kuivistosta sanonut kotona jo vuosia sitten, että hänessä on valtavasti potentiaalia menestyä, kuten myös Topi Raitasessa, nämä kaksi ovat mielestäni sellaisia tyyppejä, joiden tyylistä ja menosta näkee, että hyvää jälkeä on lupa odottaa. Iso käsi Saralle ja Topille!
Vähän on kuivakka meikämannen makuun