Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpannut viikon, olo on hyvä ja pirteä, -1kg ja turvotus pois.

Vierailija
27.08.2006 |

Toivottavasti olo jatkuu hyvänä! Laittakaahna karpit mitä olette viikonloppuna syönyt. Itse olen salaattia, fetaa, kanaa, jauhelihaa, kukkakaalia porkkanaa ja punaviiniä. En kaipaa makeaa, tänään lenkin jälkeen kyllä juon mansikkapirtelön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivasti meni, kävin 1.5 lenkillä sauvojen kanssa vaikeassa maastossa ja oli mahtavaa! Koton aodotti miehen tekemä mansikkapirtelö jossa oli maitoa, mansikoita, vanilijakastikeetta ja päällä hieman kermavaahtoa.

Oli taivaallista! Muuta en sitten lenkin jälkeen kaivannutkaan. Olo on hyvä, iho voi hyvin ja turvous ja vatsakivut tiessään.

Tänään teen uuniseitiä, raejuustoa ja porkkanaa. Huomenna kaalilaatikon. Viikonlopuksi olen suunnitellut " karppipitsaa" ja fetasalaattia.

Tämä taitaa olla mun juttu!

Toivottavasti muillakin menee mukavasti!

Kivaa ja kevyttä viikkoa kaikille!

-ap

Vierailija
2/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanassa on 5,6 g hiilareita 100 g.

Esim kukkakaalissa vain 2,2 ja kurkussa 1,4 g. Porkkanassa on paljon hiilareita kasvikseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkanaan mutta ei kai sitten kovasti kannata sitä syödä. Taidan hauduttaa kaalia.

-ap jolla siis 10kg sitä liikapainoa : )

Vierailija
4/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

munakasrulla uunissa tehtynä, kinkkutäyte

Kananmunia keitettynä on kaapissa aina valmiina

sieni - pekonikeitto

Vierailija
5/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin eilen kaksi munaa, kukkakaalimuusia ja kananfileen. Illalla makkaran ja paahdettuja ruisleipiä (poikkeuksellisesti). Jonkin verran pähkinöitä ja suklaata sekä välipalaksi turkkilaista jogurttia ja vadelmakeittoa.

Tänään ei ole vielä aamupala maittanut, pari suklaapalaa kahvin kanssa on menny.

t: uusiokarppi myöskin

Vierailija
6/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kaksivuotias karppi

Vierailija
7/7 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis lapa naamaani meetvurstia ja kuohukermaa, pekonista puhumattakaan. Mutta kanaa, kalkkunaa, tonnikalaa, savulohta kera salaatin, vihannesten, feta- ja raejuuston. Viikonloppulomasella join jopa pari lasia punkkua kanasalaatin kanssa. Olo on mitä parhain, kun turvotus on lähtenyt ja vaakakin näyttää reilu 2kg vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän