Olen kaupan kassahenkilö. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (15)
Loukkaantuisitko jos pyytäisin numeroasi kassajonossa?
Sano ihan rehellisesti, onko asiakkaan ystävällinen juttelu tosi raskasta reagoitavaa?
Kun ostokseni maksavat 22,75 euroa, kerrotko minulle summan "22, 75" vai "Eli 22, 75"? Olen aina ihmetellyt tuon eli-sanan käyttöä kassoilla.
Kiitos sinulle kaupankassa. Kuulut varmaan siihen 99%:iin, jotka ovat ystävällisiä, kohteliaita, hymyileviä ja mukavia.
Miksi jotkut naiskassat eivät katso asiakasta kun asiakas tervehtii
Kiinnostaako sinua, mitä ihmiset ostavat? Teetkö johtopäätöksiä ostoksista?
Mä arvostan hyviä kassoja: osaavat katsoa, etteivät tuotteet liiskaudu (ts. ohjaavat sivuun esim. salaatit, jukurtit jne.), ovat aina ystävällisiä vaikka ihmiset puuskuttavat liian pitkiä jonoja ruuhka-aikoina, jaksavat aika yksitoikkoista ja kuormittavaa työtä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 11:48"]Millainen asiakas ärsyttää?
[/quote]
:D ap varmaan ei oo enää paikalla. Njaa itsepä tämän kaivoit. Itteeni ärsyttää ainakin sellaiset jotka alkaa kaivamaan rahaa vasta kaikkien ostosten mentyä ja muuten tuijottavat siinä vaan (eri asia jos olisivat olleet pakkaamassa, silloin ymmärrän että lompakko ei ole kädessä). Myös sellaiset jotka ostettuaan päättävät etteivät haluakaan ko. tuotetta/tuotteita ja alkavat tinkaamaan palautuksesta. Puhelimessa puhuvat tekisi myös mieli jättää palvelematta. Monesti he eivät kiinnitä ollenkaan huomiota mitä heille puhutaan tai sitten yrittävät huikata puhelun lomassa äkkiä jotain, mutta eivät kuitenkaan kuuntele vastaustani.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:07"]Mikset vastaa tähän ketjuun?
[/quote]
14.8.2014 aloitus. Varmaan siksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:07"]Mikset vastaa tähän ketjuun?
[/quote]
14.8.2014 aloitus. Varmaan siksi.
[/quote]
Onkohan enää töissä?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 12:07"]Mikset vastaa tähän ketjuun? [/quote] 14.8.2014 aloitus. Varmaan siksi.
[/quote]
Ai? :D
Itseäni ärsyttää suunnattomasti "uudet" kassat jotka nakkelevat asiakkaan ostokset!
Millainen asiakas ärsyttää?