Miksi naiset (tai miehet) ei saa olla seksiobjekteja?
Mikäli vastakkainen sukupuoli ei pitäisi toisen sukupuolen edeustajia seksiobjekteina ei maapallolla olisi elämää.
Kommentit (10)
2021 intersektionaalinen pisteytys kertoo kuka voi olla mitäkin ja kenelle.Get over it.
Sen ku tietäis.
Mä olen kymmenille miehille ihan täysin pelkkä pillu ja se on mulle todellakin fine.
Kotona rakastavat vaimojaan ja lapsiaan, mun kanssa sitten viihdytään, hemmotellaan ja nautitaan. Aivan ihanaa!
Saa tietenkin olla. Onhan esimerkiksi Amanda Ahola sanonut ihan suoraan haluavansa olla objekti, se on hänen unelmansa. Siitä vaan tavoittelemaan samaa, kukaan ei estä.
Eihän mies saisi pitää seksiobjektina edes naisen näköistä esinettä, koska se on naisen esineellistämistä. Eli mies ei jostain syystä saisi kiihottua naisista.
Jaksaako joku selittää aplle sanan objekti?
Minulle kukaan ei ole objekti. Ihmiset ovat tunteilla varustettuja. Eivät leluja.
Akat ei pysty hyväksymään miesten seksuaalisuutta. Mies ei saisi kiihottua naisten laihoista kehoista, ja mies ei saisi itsetyydyttää.
Samaan aikaan akat voimaantuu dildoista, jotka ovat täysin epärealistisia ja ovat täten vieroittaneet akat täysin todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kukaan ei ole objekti. Ihmiset ovat tunteilla varustettuja. Eivät leluja.
Mutta tässähän olikin kyse siitä, että jotkut ihmiset HALUAA olla objekteja. Ei sinun tarvitse heitä haluta, etkä huoliakaan, jos olet sanojesi mittainen mies/nainen tai joku niistä tuhansista sukupuolista mitä kuulemma nykyään on..
Mietipä sitä.