Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Holittomat häät

Vierailija
13.08.2014 |

Aloin miettimään asiaa Anna ja Sebastian -blogin takia, he kun juuri pitivät raittiit hääjuhlat. Sinällään minulla ei ole mitään alkoholittomia juhlia vastaan, mutta silti tuntuisi oudolta, että kun istutaan hienoissa juhlissa, syödään hyvää ruokaa ja ollaan laitettu ykköset päälle, ettei edes ruuan kanssa olisi tarjolla viinilasillista. Enkä nyt todellakaan tarkoita, että pitäisi juoda itsensä humalaan, vaan ihan sitä, että minulle hienot juhlat, ruoka ja viini kulkevat käsikädessä. Onko muilla mietteitä tai kokemusta aiheesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kyllä ymmärrän hyvin. Ruoka ja viini kuuluvat yhteen hyvillä illallisilla; yhdistelmät harkitaan etukäteen ja ne luovat täydellisenmakuparin. Olisihan se nyt kumma helmet kaulassa ja iltapuku päällä juoda maitoa illallisilla. Juhlat on juhlat ja arki on arki. 

Vierailija
2/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin järjestäisi kahvittomat juhlat. Sekä kahvitarjoilu että ruokaviini kuuluvat juhlaan länsimaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:05"]

Onko aina pakko löträtä sen viinan kanssa?

[/quote]

Kunnon häissä ryypätään ja tapellaan. Morsian oksentaa hääpuvulleen ja sulhanen viedään putkaan.

Vierailija
4/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina pakko löträtä sen viinan kanssa?

Vierailija
5/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo!

Vierailija
6/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka alkoholia tarjoavat ajatuksella "lasi viiniä on kiva ruuan kanssa", ei sitten kannata pillastua, jos joku vieras onkin linjalla "lärvit ruokapöydän alla".

Eli: tunne vieraasi. Minun vieraani eivät alkoholia kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä